Als je de afmetingen (tekeningen) kan geven laat ik ze in serie maken...
Buizen heb ik op voorraad...
Moderator: GVN
Ben gechameerd van 'tJüRgen schreef:@R100R,
Als je de afmetingen (tekeningen) kan geven laat ik ze in serie maken...
Buizen heb ik op voorraad...
Wouter, ik was diegene die dezelfde stop gebruikt en waarvan één van de pinnetjes afbrak. Om toen de stop eruit te krijgen had ik zelf iets gemaakt.WouterRR schreef:Hm, geen link gevonden naar bovenvermelde dop. Bij je dealer zal men er wel een paar modellen hebben om je te tonen. In wezen is dit een chrome cylinder met onderaan een rubberen afsluitring, en in het midden een gat waarin een sleutel met twee pinnekes past, en die wordt afgedekt met een rubberen dopje. 'k Moet zeggen dat ik rubberen ding al vrij direct verloren ben onder de baan... En nu ik hoor dat er iemand zijn pinnekes al afgebroken zijn, moet je misschien toch voor een ander modelleken gaan...![]()
Dat klopt. Als ik de dop er uit draai, komt gans de plastieken behuizing ook mee, en dient er een tang aan te pas te komen om die twee van elkaar te scheiden...Sindsdien lekt de stop niet meer, enkel het losdraaien is nog een probleem

Inderdaad, daarom verkoopt men nu gehomologeerde uitlaten. Als klant kan je er dan - op eigen risico - een buisje uitvijzen waardoor de demper niet meer legaal is.zonder db-killer is het ook niet meer reglementair...
Hm, JüRgen, ik zie dat je nieuwsgierig bent om de Remus te horen...Geen zin voor een tripke morgenvoormiddag ?