bezoekje aan Wunderlich
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
bezoekje aan Wunderlich
Heeft er iemand zin om eens mee te rijden voor een bezoekje aan Wunderlich? Ligt een stukje onder Keulen, ongeveer 200 km van bij mij thuis.
Is 's zaterdags geopend van 9 tot 14u.
R1200GSA: Never ride faster than your guardian angel can fly!!
Re: bezoekje aan Wunderlich
http://www.wunderlich.de/Emile schreef:Heeft er iemand zin om eens mee te rijden voor een bezoekje aan Wunderlich? Ligt een stukje onder Keulen, ongeveer 200 km van bij mij thuis.
-
Vin Diesel
Heb eveneens interesse, maar dan moet ik wel zeker weten dat ze de proefzadels voor den 1200RT op stock hebben.
Laatste dat ik weet is dat ik in de komende weken hun nog eens moet contacteren of ze al beschikbaar zijn
Laatste dat ik weet is dat ik in de komende weken hun nog eens moet contacteren of ze al beschikbaar zijn
Microsoft : Possibly not the biggest evil in the world, but definitely in the top 10
Hoi Vin,
Ik had zulk een ergozadel voor een r1200rt in bestelling sinds februari, telkens heb ik zelf moeten bellen wanneer het nu geleverd ging worden, en alsof het in hun instructies stond, kreeg ik elke telefoon te horen dat het binnen een maand geleverd zou worden. Bij mijn laatste telefoon (vorige week) was de vermoedelijke levertermijn 7 juli. Ik ben het wachten beu, en pik het niet meer om zo aan het lijntje te worden gehouden.
Als men nog niet de beleefdheid heeft om hun klanten zelf te verwittigen, en dan aan de telefoon nog het hoge woord voeren, dan heoft het voor mij niet meer. Als ik dan toch bleef aandringen op een snellere levering, dan werd me koudweg meegedeeld dat ik dit zadel niet bij hen 'hoefde' te bestellen, en dat ik gerust kon annuleren indien ik niet tevreden was.
Ik ben dan ook hoogst ontevreden over hun werkwijze, en bij mij zal er van wunderlich niets meer in huis komen.
Ik ga even bij artistiek kijken of zij me niet kunnen verderhelpen. Naar de reactie van reggie te zien in een andere topic kan artistiek wel wat met zadels.
Ik had zulk een ergozadel voor een r1200rt in bestelling sinds februari, telkens heb ik zelf moeten bellen wanneer het nu geleverd ging worden, en alsof het in hun instructies stond, kreeg ik elke telefoon te horen dat het binnen een maand geleverd zou worden. Bij mijn laatste telefoon (vorige week) was de vermoedelijke levertermijn 7 juli. Ik ben het wachten beu, en pik het niet meer om zo aan het lijntje te worden gehouden.
Als men nog niet de beleefdheid heeft om hun klanten zelf te verwittigen, en dan aan de telefoon nog het hoge woord voeren, dan heoft het voor mij niet meer. Als ik dan toch bleef aandringen op een snellere levering, dan werd me koudweg meegedeeld dat ik dit zadel niet bij hen 'hoefde' te bestellen, en dat ik gerust kon annuleren indien ik niet tevreden was.
Ik ben dan ook hoogst ontevreden over hun werkwijze, en bij mij zal er van wunderlich niets meer in huis komen.
Ik ga even bij artistiek kijken of zij me niet kunnen verderhelpen. Naar de reactie van reggie te zien in een andere topic kan artistiek wel wat met zadels.
zoete motogroeten vanop een R1200GS LC
Voor ne kinderwagen moet ge daar nie zijn hé Harald.Emile schreef:Harald ge geeft uw bankkaarten maar aan mij in bewaring voor dat ge binnen gaat!Harald schreef:Daar heb ik altijd al is willen naartoe gaan,
maar ik vrees voor mijn bankrekening als ik daar buiten kom
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Nu zaterdag? Wie kan dan mee?NoPa schreef:Ja , ikke!
Waar en om hoe laat is de aftrap voorzien?.
Ik heb een Gpsroute (+-186km=3h )rit tot ginder en een mooie terugrit (+-250km=3h30).
Als je wil stuur ik ze je op.
Laat de routes in elk geval maar komen! Liefst voor TomTom??
Bestaat er niet iets als een kinder-aanhang-wagen?ironjakke schreef:Voor ne kinderwagen moet ge daar nie zijn hé Harald.Emile schreef:Harald ge geeft uw bankkaarten maar aan mij in bewaring voor dat ge binnen gaat!Harald schreef:Daar heb ik altijd al is willen naartoe gaan,
maar ik vrees voor mijn bankrekening als ik daar buiten kom![]()
Voor ne fiets wel ja !!Emile schreef:Bestaat er niet iets als een kinder-aanhang-wagen?ironjakke schreef:Voor ne kinderwagen moet ge daar nie zijn hé Harald.Emile schreef: Harald ge geeft uw bankkaarten maar aan mij in bewaring voor dat ge binnen gaat!![]()
kijk maar

Dan moet Harald zijn snelheid maar een beetje aanpassen!ironjakke schreef:Voor ne fiets wel ja !!Emile schreef:Bestaat er niet iets als een kinder-aanhang-wagen?ironjakke schreef: Voor ne kinderwagen moet ge daar nie zijn hé Harald.![]()
![]()
kijk maar
Dan moet Harald zijn snelheid maar een beetje aanpassen!ironjakke schreef:Voor ne fiets wel ja !!Emile schreef:Bestaat er niet iets als een kinder-aanhang-wagen?ironjakke schreef: Voor ne kinderwagen moet ge daar nie zijn hé Harald.![]()
![]()
kijk maar
Al zoveel ??Emile schreef:Hoe geraakt ge anders aan 937?? Toch nie allemaal zinnige praat zeker?ironjakke schreef:Posten rapen ja !Emile schreef:Oei het ging precies niet rap genoeg![]()
![]()
Alé Emile,
Wa zegde gij nu ?? Ik ben nen ongelooflijke zinnige mens.
Maar terug on topic nu !!
We moeten af en toe eens kunnen lachen hé.

-
Vin Diesel
Vergeet niet dat Bagster ook comfort zadels maaktsnoepje schreef:Hoi Vin,
http://www.bagster.com
Microsoft : Possibly not the biggest evil in the world, but definitely in the top 10
Inderdaad een fijne dag .Emile schreef:Fijne rit. De afwezigen hadden zoals steeds weer ongeljk!![]()
Bedankt Nopa voor het gidswerk!
Spijtig dat het wegennet in de vurige stede zo een puinhoop is .
Maar nu kan ik het licht ook in het duister laten schijnen .
Ik ben al aan het sparen voor een volgende keer.