K100 Handleiding
Moderator: GVN
K100 Handleiding
Inmiddels heb ik de kracht van dit forum ervaren. Ik heb de handleiding ontvangen.
Iedereen bedankt en jullie hebben er een lezer (forumnist?) bij.
Groeten
Staf
Als beginnend motorrijder heb ik me een prachtige tweedehands K100 van 1989 aangeschaft, beetje zwaar voor een beginner misschien maar na wat lessen best te doen.
Een probleempje, er was een boek bij om de motor helemaal uiteen te vijzen (en hopelijk terug ineen te krijgen) waar ik me zeker niet zal aan wagen.
Wat ik echter mis, is de meest elementaire handleiding. Betekenis van alle lampjes e.d. Zo heb ik lang moeten zoeken hoe je de richtingaanwijzer afzet.
Ik hoop hier misschien een copietje op de kop te kunnen tikken?
Alvast bedankt
Groeten
Staf
Groeten
Staf
Als beginnend motorrijder heb ik me een prachtige tweedehands K100 van 1989 aangeschaft, beetje zwaar voor een beginner misschien maar na wat lessen best te doen.
Een probleempje, er was een boek bij om de motor helemaal uiteen te vijzen (en hopelijk terug ineen te krijgen) waar ik me zeker niet zal aan wagen.
Wat ik echter mis, is de meest elementaire handleiding. Betekenis van alle lampjes e.d. Zo heb ik lang moeten zoeken hoe je de richtingaanwijzer afzet.
Ik hoop hier misschien een copietje op de kop te kunnen tikken?
Alvast bedankt
Groeten
Staf
Laatst gewijzigd door stafvc op 19 jun 2006, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: K100 Handleiding
Hé Staf,stafvc schreef: Een probleempje, er was een boek bij om de motor helemaal uiteen te vijzen (en hopelijk terug ineen te krijgen)
Staf
Welkom op het forum en een dikke proficiat met de aankoop van uwen Beemer.
Ik zou, als ik van U was, zoeken naar een boek om hem terug in elkaar te vijzen. Voor iets uiteen te vijzen hebt ge niet rap een boek nodig.
Is nie waar zene, maar ik vondt de zinsspeling wel goe. In ieder geval veel plezier met het sleutelen.
Gr, Jakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
sprint
stafvc schreef:Inmiddels heb ik de kracht van dit forum ervaren. Ik heb de handleiding ontvangen.
Groeten
Staf
Staf, bedankt voor de fles, dit was echt niet nodig
En veel veilige km. met je K
Marnix.

Komaan hé seg.sprint schreef:Staf, bedankt voor de fles, dit was echt niet nodigstafvc schreef:Inmiddels heb ik de kracht van dit forum ervaren. Ik heb de handleiding ontvangen.
Groeten
Staf
En veel veilige km. met je K
Het was echt nie nodig !!! Maar ge hebt ze toch maar aangenomen hé.
Schol !!

stafvc schreef:Inmiddels heb ik de kracht van dit forum ervaren. Ik heb de handleiding ontvangen.
Staf
Bezorg je me ze ook even? Je vindt mijn email-adres in mijn profiel. Ik kan je indien nodig een werkplaatshandboek voor een K100 bezorgen.
Waarvoor dank
Hier sprint !!dav schreef:stafvc schreef:Inmiddels heb ik de kracht van dit forum ervaren. Ik heb de handleiding ontvangen.
Staf
Bezorg je me ze ook even? Je vindt mijn email-adres in mijn profiel. Ik kan je indien nodig een werkplaatshandboek voor een K100 bezorgen.
Waarvoor dank
Weer een fleske.

-
sprint
U kan de handleiding hier downloaden:
http://www.gillet-herstal.be/handleiding%20K100.pdf
Ik heb ze op algemene aanvraag even on-line gezet, lang zal het niet duren omdat ik deze ruimte gebruik voor mijn website over gillet-herstal motoren.
http://www.gillet-herstal.be/
Groetjes, Marnix.
Mijn adres voor eventuele flesjes stuur me maar een pm

http://www.gillet-herstal.be/handleiding%20K100.pdf
Ik heb ze op algemene aanvraag even on-line gezet, lang zal het niet duren omdat ik deze ruimte gebruik voor mijn website over gillet-herstal motoren.
http://www.gillet-herstal.be/
Groetjes, Marnix.
Mijn adres voor eventuele flesjes stuur me maar een pm
Marnix.

-
sprint
Bedankt Dav, alles 100%dav schreef:Ik kan je indien nodig een werkplaatshandboek voor een K100 bezorgen.
Ik zal op een dinsdag nog wel eens binnen springen.
Marnix.