Koffer K1200 GT????

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
mike gt

Koffer K1200 GT????

Bericht door mike gt »

:oops: Ben vandaag tot de rare vaststelling gekomen dat ik mijn rechter koffer "verloren" ben.Hoe dit mogelijk is weet ik ook niet ,maar na een ritje van Rotselaar naar Bertem via de ring rond Leuven was mijn rechter koffer bij aankomst in centrum Bertem verdwenen.Niets gevoeld of gehoord....
moest iemand ze vinden,contacteer mij dan a.u.b.
Gevolgd parcours:Rotselaar,A314 tot afrit mechelse steenweg,richting centrum Leuven,afrit naar station,ring Leuven,oprit capucijnenvoer naar autostrade,afrit Bertem en naar centrum Bertem.
Ik ben onmiddellijk terug gereden ,maar niets te vinden...
Heb ik dan toch te snel gereden??
Bedankt voor alle info.
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Hoi,
Spijtig dit te lezen. Ik weet niet hoe zoiets kan gebeuren. Misschien is het haakje dat de koffer vastklemt aan de houder afgebroken. Kan je alleen maar zien als je de koffer terugvindt.
Zou de verkeerspolitie de zaken op de weg bijhouden? Misschien eens je licht daar gaan opsteken? Ik kan me niet voorstellen dat er iemand een koffer meepakt naar huis: je kan er niks mee doen...
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
KGTer

Bericht door KGTer »

Vandaag was het mijn beurt - ook al met een K1200GT - de linker koffer verloren - een geluk was wel dat ik net voorbij montgommery was en dus nog niet snel reed - helm was open en dus had ik het gehoord - ik keek in de spiegel en zag mijn linker koffer rollen - miljaarde
hij is natuurlijk wel flink geschaafd - Die koffer is er in geen maanden afgeweest en ik had hem gisterenavond nog open/toe gedaan. Maar deze morgen mee naar Brussel gereden - geen probleem.
Enfin weeral kosten - zijn er nog anderen die dit voorgehad hebben - toevallig dat het bij MikeG ook een GT is???
Ik heb de koffer goed nagekeken en en hij was perfect toe ??? Ik begrijp niet hoe dit kan gebeuren - hij is verd..... maar 10 maand oud ...
Nog goed dat ik hem niet kwijt ben zoals jij - er zat een deel kabeltjes van intercom en GPS in (geen gewicht trouwens)
toch balen en verder was ik op de rit naar huis meer in de spiegel aan het kijken dan vooruit - ze zou dien dingen toch moeten kunnen vertrouwen ...... veilig is het in GEEN geval!

:evil: :evil: :evil: :x :x :x :( :( :(
K100 --> R1150RT--> K1200GT - 09/2005 YES!
KGTer

Bericht door KGTer »

Vandaag was het mijn beurt - ook al met een K1200GT - de linker koffer verloren - een geluk was wel dat ik net voorbij montgommery was en dus nog niet snel reed - helm was open en dus had ik het gehoord - ik keek in de spiegel en zag mijn linker koffer rollen - miljaarde
hij is natuurlijk wel flink geschaafd - Die koffer is er in geen maanden afgeweest en ik had hem gisterenavond nog open/toe gedaan. Maar deze morgen mee naar Brussel gereden - geen probleem.
Enfin weeral kosten - zijn er nog anderen die dit voorgehad hebben - toevallig dat het bij MikeG ook een GT is???
Ik heb de koffer goed nagekeken en en hij was perfect toe ??? Ik begrijp niet hoe dit kan gebeuren - hij is verd..... maar 10 maand oud ...
Nog goed dat ik hem niet kwijt ben zoals jij - er zat een deel kabeltjes van intercom en GPS in (geen gewicht trouwens)
toch balen en verder was ik op de rit naar huis meer in de spiegel aan het kijken dan vooruit - je zou die dingen toch moeten kunnen vertrouwen ...... veilig is het in GEEN geval!

:evil: :evil: :evil: :x :x :x :( :( :(
Daniel Tempelaere

K1200GT model 2006??

Bericht door Daniel Tempelaere »

Betreft dit hier een model 2006?
't is maar dat ik dat slotje waarmee de zijkoffers op 't frame geklemd worden op mijn nieuwe GT maar heel freel en simplistisch vind.
KGTer

Bericht door KGTer »

neen dit is een OUD model
hij is al 10 maand oud - maar dat verandert niks - die dingen moeten blijven zitten!
Hopelijk heb jij geen zorgen met je nieuwe bak
ik hoorde dat iemand de koffers met straps vasgemaakt heeft - was jij dat Mikegt?
®win
Contacteer:

Bericht door ®win »

Even een oud topic weer naar boven. Ik kwam laatst een goede oplossing tegen om de koffers vast te zetten. Dit zou zowel voor de 'oude' als de 'nieuwe' GT moeten werken:
Afbeelding
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Danny

Bericht door Danny »

Geen zicht he, daarmee sluiten wij de kennels af... :roll:

Zou eens een keurig mailtje aan Herr BMW sturen 8)
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Danny schreef:Geen zicht he, daarmee sluiten wij de kennels af... :roll:

Zou eens een keurig mailtje aan Herr BMW sturen 8)
Beter geen zicht dan geen koffer meer in zicht!! :lol:
Denk dat ik voor mn kaatje(75) deze winter ook zoo iets ga fixen!
frank :D
Danny

Bericht door Danny »

van een oudere K heb ik nog geen koffer weten vliegen hoor...

is een totaal ander systeem :wink:
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Danny schreef:van een oudere K heb ik nog geen koffer weten vliegen hoor...

Heb toch al verhalen gehoord , als haakje niet goed vergrendeld zit en mn rijdt over kassei,het zou niet de eerste zijn
frank :D
Danny

Bericht door Danny »

zoals je zegt... als 't niet goed vergrendeld zit... als je je wiel niet goed vastzet ben je 't ook kwijt... heb zo'n 300.000km Ka gereden en nooit een koffer verloren 't zal wel aan 't chauffeureke liggen zeker... 8) ze hingen dan ook vast :wink:
DJAIRO

Bericht door DJAIRO »

Danny schreef:zoals je zegt... als 't niet goed vergrendeld zit... als je je wiel niet goed vastzet ben je 't ook kwijt... heb zo'n 300.000km Ka gereden en nooit een koffer verloren 't zal wel aan 't chauffeureke liggen zeker... 8) ze hingen dan ook vast :wink:
Hallo,
Ben ook nog geen kwijtgeraakt maar had hierover wel al eens gelezen op nederlands forum!
En een koffer die je er bijna dagelijks moet afnemen(zoals in mijn geval deur van schuurtje is te smal)is voor je het weet al eens niet goed vergrendeld!(en zeg nu niet bredere deur steken he) :D :D
mvg frank :lol:
®win
Contacteer:

Bericht door ®win »

Danny schreef:van een oudere K heb ik nog geen koffer weten vliegen hoor...

Ik ben eens een citykoffer verloren. De grendel voor/onder zit vast met popnagels. Deze waren op onverklaarbare wijze losgekomen.
Groet,
Erwin

uoᴉʇᴉpƎ Sꓨ sɹɐǝ⅄ 0h ƖՇ0Շ ǝɹnʇuǝʌp∀ S⅁0𐑕ᘔƖᴚ + ᘔƖ0ᘔ ⊥ᴚ00ᘔƖᴚ
Danny

Bericht door Danny »

De grendel voor/onder zit vast met popnagels. Deze waren op onverklaarbare wijze losgekomen.
klopt ook de standaard koffersloten zijn met revetten vastgemaakt maar 't zijn wel stevige klepperkes, breken kan altijd uiteraard, alles kan kapot... ik hou alleen niet van de paniekhoudingen op dit forum...

een gerucht is al gauw regel, lijkt me een forumziekte (niet enkel hier) :wink:

voor je het weet al eens niet goed vergrendeld
ik denk dat je er dan nog minder gauw eentje verliest want op den duur ben je er zo handig in dat het als vanzelf gaat... die bredere deur is natuurlijk wel een optie :lol: :lol:
Christophe VS

KOFFER

Bericht door Christophe VS »

Hallo,
Ik heb sinds 2 maand een 1200GT. Mijn rechterkoffer kan ik gemakkelijk een 3à4-tal cm bewegen in vertikale richting:shock: . De linkerkoffer bijna geen cm.

Bij mijn eerste onderhoud heb ik dit gemeld, en men ging deze koffer vervangen (garantie :D ). Echter ondertussen nog niets gehoord :evil: . IK ga zeker deze week eens bellen naar BMW Jorssen.

Groetjes,

Christophe, Aartselaar.
Distinguished member of the ratrace.
Vordr

Bericht door Vordr »

Mijn rechterkoffer geeft ook meer mee dan de linker ??

Toch eigenaardig, lijkt een modelminpuntje te zijn.

:cry:
Plaats reactie