protectie
Moderator: GVN
-
patrickvandenbranden
protectie
Ik ben op zoek naar een carbon protectie voor op het stuurhuis van de RT 1200 (bescherming voor schade door de sleutelsà. Ik heb eens een carbonuitvoering gezien met daarop de letters RT. heeft er iemand notie van welk merk dit is en waar te verkrijgen.
Thanx
Pat
Thanx
Pat
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer
Ik heb zo'n bescherming gekocht via Ebay :
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... PcY_BIN_IT
Vriendelijke groeten,
Kim
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... PcY_BIN_IT
Vriendelijke groeten,
Kim
-
patrickvandenbranden
-
TonTon
Dat van Wunderlich is dubbel zo duur omdat het dan ook effectief carbon is! Dat stuk op Ebay is "Carbon look", en da's natuurlijk een heel ander productPatrick Van den Branden schreef:Wat is het verschil tussen beide want dat van Wunderlich kost het dubbele. Is de verkoper van Ebay bonafide, betreft het een winkel in het Luikse??
Groetjes
Dat gerief van Wunderlich is duur maar wel mooi en kwalitatief heel goed, ik heb zo'n carbon cockpitbekleding op m'n rockster
"Practice does not make perfect, perfect practice makes perfect!"
-
patrickvandenbranden
wat is het verschil tussen carbon en carbon look. is dat ander materiaal?
Ik had vroeger op mijn RT1150 zoiets gekleefd gekocht bij Lejeune BMW in Bastogne , kostprijs ongeveer 15 Euro doch ik weet niet van welk merk maar of dat nu carbon of carbonlook was, zou ik niet kunnen zeggen.
Ik had vroeger op mijn RT1150 zoiets gekleefd gekocht bij Lejeune BMW in Bastogne , kostprijs ongeveer 15 Euro doch ik weet niet van welk merk maar of dat nu carbon of carbonlook was, zou ik niet kunnen zeggen.
Groeten
Patrick Beemer
Patrick Beemer
-
Iron Gonzo
de naam zegt het eigenlijk al zelf
carbon look = uitzien zoals carbon, dus geen echte carbon
carbon look = uitzien zoals carbon, dus geen echte carbon
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Boskrabber