Verse GS-rijder

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
saulstorm

Verse GS-rijder

Bericht door saulstorm »

Hallo allen,

wij (ikzelve en mijn nieuwe moto) zijn hier nieuw op het forum dus we zullen ons even moeten voorstellen. Ik ben pas dertig geworden en heb me dan maar een mooie R1100GS 75j BMW editie (1998) cadeau gedaan. De vorige eigenaar heeft maar een kleine 20dkm op de teller gezet en heeft haar zeer goed behandeld. Ze is echt heerlijk om mee te rijden. Het is mijn vierde moto en tot nu toe de beste. De vorige was een BMW R65 van '78 en staat nu te koop.
Ik heb al meteen een vraagje voor jullie. Weet er iemand hoeveel 'R1100GS 75j BMW editie' modellen er in België rondrijden?

groeten,
Paul
vvvvrrrooooom
jakke

Re: Verse GS-rijder

Bericht door jakke »

saulstorm schreef:Hallo allen,
wij (ikzelve en mijn nieuwe moto) zijn hier nieuw op het forum dus we zullen ons even moeten voorstellen. Ik ben pas dertig geworden en heb me dan maar een mooie R1100GS 75j BMW editie (1998) cadeau gedaan. De vorige eigenaar heeft maar een kleine 20dkm op de teller gezet en heeft haar zeer goed behandeld. Ze is echt heerlijk om mee te rijden. Het is mijn vierde moto en tot nu toe de beste. De vorige was een BMW R65 van '78 en staat nu te koop.
Ik heb al meteen een vraagje voor jullie. Weet er iemand hoeveel 'R1100GS 75j BMW editie' modellen er in België rondrijden?
groeten,
Paul
Hé Paul,

Welkom op het forum en van harte proficiat met uwen nieuwe cadeau.
Met uw vraag kan ik u niet verder helpen.
Met de zoekfunctie op het forum vindt je ook mischien antwoorden op andere vragen. Als ge het niet vindt dan gooide het maar in de groep.
Nog lekker veel schudden met uwen beemer !!
VVVVRRRRROOOOOOOOOMMM.

Gr, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Iron Gonzo

Bericht door Iron Gonzo »

wreed wel gekomen hier op het forum van super relaxte en hyperactieve beemers.
veel suc6 en dikke proficiat met uw GS
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Gorky-GSA
Contacteer:

Bericht door Gorky-GSA »

ik kom die met regelmaat wel tegen,maar er is er maar eentje gelijk de mijnen. :wink:
veel veilige km'ters gewenst. 8)
http://gorky.mijnalbums.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
GSmotards Gen-307D Lid BMW MC Vlaanderen
R1250RT
Plaats reactie