ferre
2720 routegeheugen
Moderator: GVN
daar heb je natuurlijk overschot van gelijk.voor die prijs hoort het te werken naar Garmin traditie ,dwz perfect. het vebaasd mij trouwens dat Garmin niet eerst de onvolmaaktheden van de 2720 heeft opgelost voor ze dit toestel op de markt brachten. vele eigenaars van een 2720 gaan zich nu in de steek gelaten voelen omdat er iets nieuws is
.
ferre
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
Bwaa, mischien wel, mischien niet.ferre10 schreef:vele eigenaars van een 2720 gaan zich nu in de steek gelaten voelen omdat er iets nieuws is.
ferre
Het is gelijk met alles hé Ferre.
Als je wilt kan je BLIJVEN afwachten natuurlijk. Er zullen altijd maar nieuwe dingen uitkomen en het één volgt soms wat rapper dan het ander.
Het is maar hoe ver je wil gaan en welke eisen je steld.
Als je iets nieuw wil aanschaffen dan schuim je eerst de markt een beetje af en wacht je degevallens nog wat af.
Maar op een keer koop je toch. Zijn we niet allemaal zo een beetje ??
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Ik heb hier op't werk een bluetooth oortje gevonden en ben aan het proberen om te telefoneren via de GPS --> da werkt niet!!!!
Ik heb een NOKIA 6310i
Met een 6230 van een collega blijkt dit wel deftig te werken ... het verbinden allersinds ... de kwaliteit is niet echt super (maar kan ook aan het oortje liggen).
Ik heb een NOKIA 6310i
Met een 6230 van een collega blijkt dit wel deftig te werken ... het verbinden allersinds ... de kwaliteit is niet echt super (maar kan ook aan het oortje liggen).
GS 1200
Het bleutooth-systeem zit toch in de GPS zelf.stbie schreef:Ik heb hier op't werk een bleutooth oortje gevonden en ben aan het proberen om te telefoneren via de GPS --> da werkt niet!!!!
Ik heb een NOKIA 6310i
Ofwel laat je verbinding maken met het oortje ofwel met de GPS.
Volgens mij zal je enkel met de headset, die verbonden is met de GPS, je telefoontoestel kunnen horen.
Omdat die het geluid doorgeeft.
Ik heb ook een 3610 i.
Prachtig toestel !!

klopt, op een gegeven moment ben ik geconnecteerd met de GSM en met het oortje (duidelijk zichtbaar op de GPS).
Maar van zodra ik probeer te bellen of gebeld wordt, valt de connectie met mijn GSM weg.
Indien ik de GSM van mijn collega laat pair-ren met de GPS dan blijft het wel werken ... maar de geluidskwaliteit is niet niet.
zal straks eens proberen mp3'tjes af te spelen via de headset
Maar van zodra ik probeer te bellen of gebeld wordt, valt de connectie met mijn GSM weg.
Indien ik de GSM van mijn collega laat pair-ren met de GPS dan blijft het wel werken ... maar de geluidskwaliteit is niet niet.
zal straks eens proberen mp3'tjes af te spelen via de headset
GS 1200
Fluppie,fluppie schreef:Op mijn Nokia werkt het perfekt geen enkel probleem.
Welke problemen van de 2720 hadden jullie graag opgelost gezien?
fluppie
Het gaat over de 2820 van Stbie. Voor het bluetooth-systeem dacht ik toch dat je de helmset aansluit op de GPS en dan de telefoon laat zoeken naar de bluetooth van de GPS.
Je hebt toch geen speciaal Bluetooth oortje meer nodig dan ??
Voor de 2720 ging het over het invoeren van de coördinaten.
Maar dat is al opgelost en de andere topic.

Ik kan wel bevestigen dat het werkt ... ik kan mijn GSM en bleutooth oortje (ik heb nog geen helm-inbouw-kit) laten verbinden met de GPS en telefoneren of telefoons aannemen maar .... van de 3 keer dat ik dat gedaan heb had ik hetzelfde probleem -> de GPS loopt vast. Je kan blijven bellen en zo, die verbinding blijft maar geen enkele knop werkt nog en ook het touch-screen is niet meer te gebruiken ... GPS afzetten en terug opzetten was de enige oplossing.fluppie schreef:nee je hebt geen oortje nodig voor je telefoon, dat gaat nu helemaal langs je GPS
GPS: 2820
GSP: 6021
oortje: iets van logitec
GS 1200