Witte pinkerglaasjes

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
LOMAX

Witte pinkerglaasjes

Bericht door LOMAX »

Iek wiel wiette pienkerglaasjes. Iemand een idee of die origineel te krijgen zijn, en wat dan ongeveer de kostprijs zou zijn. Ik heb er namelijk al in de Hornig catalogus gevonden, iets meer dan 11 euro, maar ik moet nog uitvissen of dat per stuk of per set van twee is.
Is voor R850R.
http://www.motorradzubehoer-hornig.de/? ... =3&art=558
Fox30

Bericht door Fox30 »

De prijs is per set van 2.
En vergeet er niet de oranje lampjes bij te voorzien. Die heb ik gehaald bij de lokale autovakman (vb Osram Diadem: 10 euro per stuk)
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

In iedere zichzelf respecterende motowinkel hebben ze die glaasjes liggen, bij de één al wat duurder/goedkoper dan bij de andere.

En die oranje lichtjes heb ik nooit gestoken op m'n Roadster, vond 't maar niks, wit lichtje met een oranje lamp erin, nee, gewoon wit lampje laten steken 8)

Als 't pinkt, zullen ze 't wel zien, en als ze dat niet zien, dan zien ze die oranje lichtjes ook niet :wink:

Over 't wettelijke aspect spreek ik me niet uit, interesseert me ook niet, ik mag niet vloeken, ik mag niet te hard rijden, ik mag niet...
Don't care, don't know :roll:

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
jakke

Bericht door jakke »

Het staat er inderdaad zoals Fox30 het zegt Lomax.
Ik vindt het ook heel mooi ogen, maar op den duur stopt het niet meer hé.
Eens moet ik tevreden zijn. MAAR!!!
Moest het zijn dat de prijs verminderd als je ze met vier paar besteld, dan kan ik er nog eens over denken. :lol:
Laat het maar weten. :wink:

Gr, Jakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Gele
Contacteer:

Bericht door Gele »

Je kan daar chroomlampkes insteken, als ze uit zijn zie je ze niet maar ze pinken wel oranje. Denk wel dat ze iets duurder zijn dan gewone.
Gele: wel snel , niet rap
Plaats reactie