Bikermeeting 2006

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
HAGAR

Bikermeeting 2006

Bericht door HAGAR »

Met deze zou ik mij willen informeren wie er in 2006 zal deelnemen aan de Bikermeeting van BMW te Garmisch-Partenhkirchen. Dit gaat door van 7 tot en met 09-07-06. Ikzelf kan dit jaar niet van de partij zijn gezien ik een open hart operatie moet ondergaan enkele weken voor deze datum en ik absoluut niet met een motor of auto mag rijden.
Vraag was om de jaarlijkse pin van de Bikermeeting mee te brengen. Ik verzamel namelijk dergelijke aandenkens. Iemand zou me er een groot plezier mee doen.
Met veel dank bij voorbaat.
Hagar.
jakke

Bericht door jakke »

Ik kan je jammer genoeg geen plezier doen omdat ik er ook niet naartoe kan. Maar ik wil je bij deze al een spoedig herstel toewensen.

Gr, Jakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
JüRgen
Moderator
Contacteer:

Bericht door JüRgen »

Hagar,

Ik veronderstel dat je Clublid bent, dus kan je je vraag wenden aan Bosse op toerisme@bmw-mc-vl.be . Hij gaat zeker naar de Bikermeeting, samen met voorlopig 26 andere Club-Beemers :wink:

Groetjes en succes met je operatie 8)
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Mijne beemer staat klaar, alles is net gepakt om morgen te vertrekken.
Ik doe de heenrit in 2 dagen en doe een tussenstop in Heidelberg bij een ex-collega.
Woensdag ongeveer 350 Km en dan kan ik nog rustig genieten van een duik in het zwembad.
Hopelijk is het niet al te warm want bij temperaturen van +30 graden lijkt mij het geen aangenaam ritje te worden.
Houdoe
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Oneshark

Re: Bikermeeting 2006

Bericht door Oneshark »

HAGAR schreef:Met deze zou ik mij willen informeren wie er in 2006 zal deelnemen aan de Bikermeeting van BMW te Garmisch-Partenhkirchen. Dit gaat door van 7 tot en met 09-07-06. Ikzelf kan dit jaar niet van de partij zijn gezien ik een open hart operatie moet ondergaan enkele weken voor deze datum en ik absoluut niet met een motor of auto mag rijden.
Vraag was om de jaarlijkse pin van de Bikermeeting mee te brengen. Ik verzamel namelijk dergelijke aandenkens. Iemand zou me er een groot plezier mee doen.
Met veel dank bij voorbaat.
Hagar.
Laat maar horen Hagar, hoeveel kilo moet er afgevoerd worden; maar het zal dringen........ morgen ben ik reeds ribedebie
voor achten, de rubbers staan te trillen van de spanning om te sjeezen, anders bel je maar rond de avond 0496 601007 :shock: :roll: 8) :wink:
Intussen zal het wa rustig worden op 't forum :shock: djoos tot maandag
enne zal Relax zijn vapeurkes kwijt zijn ?? , hoop ik :lol: :wink:
Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
Stoffel
Contacteer:

Bericht door Stoffel »

D'amuze leute aan alle Bikermeeting rijders.
Germain geef er maar ne lap op hé! Dit jaar kan ik niet mee maar wie weet volgend jaar! :cry: 8)

Stoffel ;)
Afbeelding
pvde
Contacteer:

Bericht door pvde »

Yep,
Gisteren veilig en wel terug thuis gekomen van de Bikermeeting 2006.
Om 07.00 uur in Lermoos vertrokken en om 15.00 uur was ik thuis.
Hopelijk is iedereen zonder problemen thuis geraakt?
Vandaag heb ik alle foto's op mijn smugmug fotosite gezet en hier zijn ze dan te bekijken:

http://pvde.smugmug.com/Motorcycles/207904

Bedankt voor de prachtige organisatie Bosse en Rosse.
Houdoe
PS: Alle foto's zijn nog niet voorzien van tekst, maar dat is werk voor één van de dagen.

Via een andere topic aangegeven door GSPeP:
Foto's voor de geïnteresseerden: (van het duitse Boxer Forum)

Vrijdag: http://3rad.smugmug.com/gallery/1641148/1

Zaterdag: http://3rad.smugmug.com/gallery/1644384
Afbeelding Afbeelding
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Afbeelding BMW F800GS
Plaats reactie