TTR montage op rt1100
Moderator: GVN
TTR montage op rt1100
Hallo, ik heb me een TTR europe aangeschaft. Prachtig toestelletje maar ik zit wat verveeld met de montage op mijn rt1100. Voorlopig heb ik een bout uit de linker stuurstang geschroefd, een langere bout met afstandsbus waar ik de bijgeleverde console heb op geschroefd. Niet slecht maar heb nu practisch geen zicht meer op mijn kilometerteller. Ik zie het niet zitten om in men dashbord boor en/of vijs-toestanden (gaatjes) te maken. Wie heeft voor mij de gouden tip ? Al bedankt. 
-
Vin Diesel
Hallo daar!
Ik heb de TTR op de tank gekleefd (zie bijlage).
http://www.mijnalbum.nl/Album=TVVG8ZL4
Persoonlijk vind ik dit een goede oplossing (en stevig) maar ik weet ook wel dat er betere manieren zijn.
Greets
Ik heb de TTR op de tank gekleefd (zie bijlage).
http://www.mijnalbum.nl/Album=TVVG8ZL4
Persoonlijk vind ik dit een goede oplossing (en stevig) maar ik weet ook wel dat er betere manieren zijn.
Greets
R1100RT + TTRider
-
Iron Gonzo
nu kan je geen tanktas monteren, dat is het enigste nadeel zo te zien
het is eens wat anders dat tussen de stuurhelften
het is eens wat anders dat tussen de stuurhelften
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
TonTon
Re: TTR montage op rt1100
hmm , ik denk dat ik de "perfecte" oplossing weet , ik ga een foto nemen met mijn digitaal toestel en je die dan mailen , de houder heb ik zelf gemaakt in aluminium , is zeer makkelijk om zelf te doen en zit perfect in het zichtveld en de tellers zijn nog volledig af te lezen.omewulf schreef:Hallo, ik heb me een TTR europe aangeschaft. Prachtig toestelletje maar ik zit wat verveeld met de montage op mijn rt1100. Voorlopig heb ik een bout uit de linker stuurstang geschroefd, een langere bout met afstandsbus waar ik de bijgeleverde console heb op geschroefd. Niet slecht maar heb nu practisch geen zicht meer op mijn kilometerteller. Ik zie het niet zitten om in men dashbord boor en/of vijs-toestanden (gaatjes) te maken. Wie heeft voor mij de gouden tip ? Al bedankt.
tegen vanavond heb je de mail binnen.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ik heb zoals jij eel bout weggedaan, rammount erop met een langere bout doch dmv een draaiknop op de RAM mount kan ik de GPS in elke gewenste stand zetten
Ben op dit moment mijn nieuwe Gps aan het monteren, nen 2720 maar op dezelfde RAM als mijne SPIII

Ben op dit moment mijn nieuwe Gps aan het monteren, nen 2720 maar op dezelfde RAM als mijne SPIII

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300