Routes Garmin Ardeche
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Routes Garmin Ardeche
We vertrekken volgende week naar Ardeche met moto. graag zouden we nog wat routes in onze gps steken. Wie is naar Grospierres geweest en heeft de al daar gereden routes in mps bestand? Alvast heel hartelijke dank!!! Kathleen 
-
TonTon
Re: Routes garnim Ardeche
ik heb je een mail gezonden , ben daar zelf 2 x geweest ( Tour N'Sol bij Eric ) , had in die tijd nog geen Gps maar heb hier met mapsource een paar routes ineengeflanst met wat ik mij er nog van herinner , Je kan ze naar wens aanpassen , veel plezier ginder !kathleen schreef:We vertrekken volgende week naar Ardeche met moto. graag zouden we nog wat routes in onze gps steken. Wie is naar Grospierres geweest en heeft de al daar gereden routes in mps bestand? Alvast heel hartelijke dank!!! Kathleen
enkele aanraders : "Conrniche des Chevennes" ( eens langs beide zijden rijden , bedoel daarmee in beide richtingen ) , Gorges du Tarn , Gorges de l'Ardeche en de Mont-ventoux.
YOO
Een mogelijke tip, doe in 't oprijden (of terugrijden, in 't passeren dus) de Vercors aan, mooie streek, info in de laatste editie van M & T
Grtz, Philip!
Een mogelijke tip, doe in 't oprijden (of terugrijden, in 't passeren dus) de Vercors aan, mooie streek, info in de laatste editie van M & T
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
hey arnold zou je mij die routes ook een skunne doorsturen.
Al bedankt op voorhand.
E-mail adres; danny.malfait1@telenet.be
Al bedankt op voorhand.
niet wat ons wordt aangedaan, doet ons op- of ondergaan.
Maar de wijze van ernaar te kijken zal ons verarmen of verrijken.
Maar de wijze van ernaar te kijken zal ons verarmen of verrijken.
-
TonTon
ze komen eraan !dannym schreef:hey arnold zou je mij die routes ook een skunne doorsturen.
Al bedankt op voorhand.