welke accesoires voor dat stekkertje op R80GS?
Moderator: GVN
-
motorcycle boy
- Contacteer:
welke accesoires voor dat stekkertje op R80GS?
Hoi,
al van sinds ik vorig jaar in augustus mijn R80Gs van 1992 gekocht heb, zit ik me af te vragen welke apparaten/accesoires op dat kleine stekkertje naast de batterij kunnen worden aangesloten.
Kan iemand me hierin helpen?
greetz,
Paul
al van sinds ik vorig jaar in augustus mijn R80Gs van 1992 gekocht heb, zit ik me af te vragen welke apparaten/accesoires op dat kleine stekkertje naast de batterij kunnen worden aangesloten.
Kan iemand me hierin helpen?
greetz,
Paul
-
Iron Gonzo
looplanmpje
compressortje
koffiezet
enz...
zolang het toestel op 12V werkt heb je geen probleem.
hou er rekening mee dat het verbruikers zijn en dat uw batterij het niet lang trekt.
aan te raden is dus: de motor te laten draaien(opgelet met luchtgekoelde boxers) gedurende het gebruik van een toestel aangesloten op het stopcontactje
compressortje
koffiezet
enz...
zolang het toestel op 12V werkt heb je geen probleem.
hou er rekening mee dat het verbruikers zijn en dat uw batterij het niet lang trekt.
aan te raden is dus: de motor te laten draaien(opgelet met luchtgekoelde boxers) gedurende het gebruik van een toestel aangesloten op het stopcontactje
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
motorcycle boy
- Contacteer:
In't moederhuis.motorcycle boy schreef:mjaaaaaaaa, owkeeeeeeeeeeeejjjjj![]()
en waar verkopen ze die toestellen voorzien van zo'n klein mannelijk stekkertje
Ik vermoed, meestal in de betere autozaak en dikwijls in warenhuizen of doe-het-zelf zaken.
Nu in de vakantieperiode durven ze zulke dingen nogal gemakkelijk eens promoten voor op de camping of onderweg.
Maar let er op dat het een klein stekkertje is (kleiner dan voor de auto)
Anders moet je er een ander aan zetten of een verloopstukje kopen.
Te krijgen bij de dealer of bij touratech.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Iron Gonzo
in de betere truckstop
euroshop
de betere auto accessiore verkoopzaak.
camper verkooppunten
het kan zijn dat je bij de toestellen een adapter krijgt die past op 12V (auto sigarettenaansteker)
doe wel goede controlle of het toestel zeker werkt op 12V en niet alleen op 24V
euroshop
de betere auto accessiore verkoopzaak.
camper verkooppunten
het kan zijn dat je bij de toestellen een adapter krijgt die past op 12V (auto sigarettenaansteker)
doe wel goede controlle of het toestel zeker werkt op 12V en niet alleen op 24V
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Weinig of geen toestellen zijn van huis uit voorzien van zo'n stekkertje. Meestal vind je die dingen met de aansluiting voor een gewone sigarenaansteker. En dan moet je kiezen: ofwel knip je overal de stekkers af, en zet je er voor drie euro per stuk een passend stekkertje aan ( is niet noodzakelijk BMW, bestaat ook elders), ofwel laat je de originele stekker zitten, en maak/koop je een verlengkabeltje dat vertrekt aan de boordstekker, en uitkomt in een sigarenaansteker. Elders op het forum heb ik al wat links geplaatst waar je zo'n stekkers kan kopen. Weet alleen niet meer waar...
Mischien een paar krassen op uw harde schijf of geheugen.LOMAX schreef:Ben vandaag gewoon lui, ben al gaan fietsen met opa, al gaan zwemmen met zoon, morgen vroeg op (in Tongeren is er iets met moto's te beleven), wit wijntje langs pc, ken je het gevoel? En de zoekfunctie werkt voor iedereen even snel, dus heb ik even geen haast vandaag![]()
Haal uwen Braun en tandpasta maar al boven.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black