Rikkens
Nederlandstalige handleiding voor R1150RT
Moderator: GVN
Nederlandstalige handleiding voor R1150RT
Hoi, weet er iemand of er een nederlandstalige handleiding verkrijgbaar is voor een R1150RT van 2001, ik heb deze nl pas gekocht en er is enkel het Duitse boekje bij en mijn Duits is zo goed als mijn Chinees
, alvast bedankt.
Rikkens
Rikkens
-
Werner Von C.
- Contacteer:
en effe goed lezen en je zou gemerkt hebben dat ie 'n Nederlandstalige versie vroeg(s)Campi schreef:effe googlen levert je zo een Engelse versie in PDF formaat op...
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Miaaauuuwwwwp a t r i c k schreef:en effe goed lezen en je zou gemerkt hebben dat ie 'n Nederlandstalige versie vroeg(s)Campi schreef:effe googlen levert je zo een Engelse versie in PDF formaat op...![]()
![]()
Ik draag toch een brillekke en heb de vraag wel degelijk goed gelezen hoor, maar googlen levert me na een snelle search enkel een Engelse manual op, géén Nederlandstalige...vandaar...
Ich denke das den topicstarter aain ein klein bischen besser Engels kent dan Doitsch, verstehn sie das ?
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Je kan ook anders deze link effe doorlezen...
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... c&start=50
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... c&start=50
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Gents, ik kan fout zitten, maar volgens mij heeft de threadstarter het over de handleiding, manuel, manual die normaal bij de motor zit. En dus nog niet over de uitgebreide werkplaatshandboeken of technische manuals. Usersman... Dat kleine boekje dat in uw plastieken mapje zit, samen met onderhoudsboekje. Ik heb dat van mij ook al eens gescand en naar een forumlid doorgestuurd, is spijtig genoeg in het Fransinees. 
En tegen de tijd dat er behoefte is aan een nederlandstalige reparatie-handleiding: http://www.bmw-rijder.be/Nld.pdf
463 bladzijden nederlandstalig sleutelgenot
Is 23 Mega groot, en als ie binnen is, best even save as, op uw harde schijf of op cd, anders moet de volgende keer weer alles overgedaan worden. Of stel dat de link niet meer werkt
463 bladzijden nederlandstalig sleutelgenot
Is 23 Mega groot, en als ie binnen is, best even save as, op uw harde schijf of op cd, anders moet de volgende keer weer alles overgedaan worden. Of stel dat de link niet meer werkt
Rikkens
Bedankt al iedereen om te reageren, maar het is inderdaad dat klein boekske dat in uw plastieken map zit, den "owners manual" . Het probleem is dat er gisteren een lampje ging branden en ik kon niet lezen wt er scheelde omdat ik geen duits ken. Het liefst zou ik het in het Nederlands willen maar Engels is ook goed. Het is toch ongelofelijk dat, voor zo'n grote internationale firma als BMW de handleidingen niet gewoon kunnen worden gedownload op het internet. Die duitsers hebben ons goe bij ons pietje.
Rikkens
Rikkens
Re: Rikkens
Ik heb 2 nederlandstalige handleidingen van de r1150rtRikkens schreef:Bedankt al iedereen om te reageren, maar het is inderdaad dat klein boekske dat in uw plastieken map zit, den "owners manual" . Het probleem is dat er gisteren een lampje ging branden en ik kon niet lezen wt er scheelde omdat ik geen duits ken. Het liefst zou ik het in het Nederlands willen maar Engels is ook goed. Het is toch ongelofelijk dat, voor zo'n grote internationale firma als BMW de handleidingen niet gewoon kunnen worden gedownload op het internet. Die duitsers hebben ons goe bij ons pietje.
Rikkens
Rikkens schreef:Bedankt Jan, ik kom er zeker om, mischien nog deze middag en anders woensdag of zo, ik bel wel.
Eric
PS: Toffe gasten die BMW-rijders, altijd al japanners gehad maar ik denk da'k ga blijvan plakken deze keer.
Japanners ???? Spreken die ook Duits?
Handleiding
Nog eens bedankt Jan, nu ik de Nederlandstalige handleiding heb zal ik tenminste weten wat er mis is, moet er natuurlijk eerst nog iets mis zijn, maar toch.
Rikkens
Rikkens
-
Relax
U toch.Rikkens schreef:Bedankt al iedereen om te reageren, maar het is inderdaad dat klein boekske dat in uw plastieken map zit, den "owners manual" . Het probleem is dat er gisteren een lampje ging branden en ik kon niet lezen wt er scheelde omdat ik geen duits ken. Het liefst zou ik het in het Nederlands willen maar Engels is ook goed. Het is toch ongelofelijk dat, voor zo'n grote internationale firma als BMW de handleidingen niet gewoon kunnen worden gedownload op het internet. Die duitsers hebben ons goe bij ons pietje.
Rikkens
I respect your opinion. But I don't give shit.
-
Werner Von C.
- Contacteer: