Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.
heeft er iemand ervaring met stuurverhogers? (BMW GSAdventure).
Moet ik mijn stalen remleidingen verlengen, gaskabels en of kabelbomen?
En is het wel degelijk een beter zitten of staan. En de bochten? Vroeger kwam ik met mijn stuur tegen de grond is dat nog zo?
MVG
Walter
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
heeft er iemand ervaring met stuurverhogers? (BMW GSAdventure).
Moet ik mijn stalen remleidingen verlengen, gaskabels en of kabelbomen?
En is het wel degelijk een beter zitten of staan. En de bochten? Vroeger kwam ik met mijn stuur tegen de grond is dat nog zo?
MVG
Walter
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
Walter:
Ik heb in de oude configuratie stuurverhogers gehad van TOuratech, 25 mm hoog. Was op zich prima alleen voldeed het orignele stuur niet voor mij.
Kabels etc. hoeven met die TT stuurverhogers niet aangepast te worden. Toevallig reed ik het oude stuur in Schotland krom op een hert en toen heb ik mij deze beauty aangeschaft:
Ik geloof dat Ricardo Kuhn momenteel even niet in stuurtjes doet maar mijn opinie is: ga gelijk voor the real deal if possible. Dit stuur is echt the max!
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Bij 25mm verhoging hoef je niets te verlengen, wel de remleiding even verleggen. Staat beter, kost minder moeite bij het manoevreren, hefboomeffect vergroot, alleen maar voordelen volgens mij. Mss iets minder stabiel, omdat je iets meer aan het stuurhangt bij hoge snelheid, maar dat is enkel een persoonlijke indruk.
Bedankt voor de respons. Ga mijn remleidingen eens bekijken (hoe verleggen?) en dan nog handelen naar best vermogen.
J-P inderdaad een mooi stuur, maar m'n budget hé.
Bay de wai, Gelukkig Nieuwjaar aan allen.
Ave Ave
Walter
BMW 1200 GSA, 1150 GSA, nu 1250 GSA VAN 2019
De ene is uiterst LINKS, de andere uiterst RECHTS, en ik zit er op, en laat ze werken.
Verleggen niet echt. Ge kunt met uwen Adv naar Terneuzen komen voor montage, ge weet mij wonen.
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
WALTER GSAdventure schreef:
Bedankt voor de respons. Ga mijn remleidingen eens bekijken (hoe verleggen?) en dan nog handelen naar best vermogen.
J-P inderdaad een mooi stuur, maar m'n budget hé.
Bay de wai, Gelukkig Nieuwjaar aan allen.
Ave Ave
Walter
Ik had de remleiding geleiding veranderd, waardoor de leiding net iets meer speling had, anders bij volledig uitveren was ze net iets te kort met die stuurverhoging (op een gewone 1150 hé, nie iedereen heeft een GSA; op een GSA zal 't waarschijnlijk geen probleem zijn)