Ben sinds een tweetal weken in het bezit van een navigator3.
tijdens het rijden valt hij opeens uit en herstart weer.
Iemand ervaring met dat probleem?
grts gerje
Waarschijnlijk oxidatie aan het verbindingstukje die je op de gps aansluit,heb dat ook gehad aan mijn 2610.Gewoon goed afkuisen en weg probleem.
Succes GREETZ TAF
TAF schreef:Waarschijnlijk oxidatie aan het verbindingstukje die je op de gps aansluit,heb dat ook gehad aan mijn 2610.Gewoon goed afkuisen en weg probleem.
Succes GREETZ TAF
Na twee weken? En met dit weer?
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS
Na twee weken? En met dit weer?Ja inderdaad wat ga je dan in de winter doen,volgens mij heb je gewoon een slechte verbinding gemaakt waar je stroom afneemt + of -.
PS Heb je uw avatar pas gestreken,dan was zeker uw ijzer te warm.
Indien je moto met Canbus is uitgerust, ja dan ken ik het probleem. Gewoon je GPS rechtstreeks aan je batterij aansluiten met een zekering tussen. Vorige week werd die van mij ook zo geïnstalleerd na menig maal probs met aansluiting op speciaal daarvoor voorziene fiche
Bedankt iedereen voor de vlugge reacties.
Mijn gps is niet rechtstreeks verbonden met de batterij,maar in het weekend word dat veranderd.
Hopelijk is dan het probleem opgelost.
Ik heb ook dat probleem van spontaan uitvallen van mijn Nav III. Er moet iets gebeuren met de CAN-bus -kabel en Motor RAD Latem gaat het oplossen. Ook zou er een herprogrammering voorzien zijn van de zachte waar ! Best toch niet rechtstreeks op de batterij aansluiten met 'n zekeringetje. Eind augustus wordt het probleem bij mijn Nav III aangepakt (want eerder lukt niet voor mij !). Abwarten ... .
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... )
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
Ik weet niet of jullie GPS kabel aangesloten is met een 2.5 of 3.5 Jack. naar de helmset.
Maar het schijnt een veel voorkomend probleem te zijn dat de fiche niet goed dichtgedrukt is.
Als het Jackske ingeplugd wordt, kun je meestal nog een extra klikje geven.
Denk niet dat het te maken heeft met de canbuskabel van mijne rt.
De gps valt ook uit in de auto.
Vandaag rondgereden met een andere navigator 3 van bij mijn dealer,
en deze is geen enkele keer uitgevallen.
Daaruit besluit ik dat het aan de gps zelf ligt,dus een nieuwe moet er komen.(garantie)
Bestelling werd vandaag gedaan.
als de gps uitvalt en nadien terug aan, is er maar één enkele reden.
Hij wordt afgesloten van stroom.
Indien hij onder een constante (of licht wisselende) stroomtoevoer zou staan, dan doet het probleem zich niet voor.
Dit is de reden dat wanneer je de gps rechtstreeks aan de batterij aan sluit, al dan niet met zekering, hij het niet meer doet.
Gelet op het feit dat hij het ook doet in de auto moet het probleem zich in de gps bevinden, of aan de bekabeling ervan.
B4B a place 2Bbestaat 1 jaar!!!
(r1150rt) - (K1200Lt) - (r100/7) - K100 - Goldwing1800
JH. schreef:als de gps uitvalt en nadien terug aan, is er maar één enkele reden.
Hij wordt afgesloten van stroom.
Indien hij onder een constante (of licht wisselende) stroomtoevoer zou staan, dan doet het probleem zich niet voor.
Dit is de reden dat wanneer je de gps rechtstreeks aan de batterij aan sluit, al dan niet met zekering, hij het niet meer doet.
Gelet op het feit dat hij het ook doet in de auto moet het probleem zich in de gps bevinden, of aan de bekabeling ervan.
Zéér knappe on-topic posting van jou JH
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
een weekje terug mijn splinternieuwe navigator 3 gekregen.
Deze is nog niet uitgevallen,zijn een weekje gaan toeren in nederland geen problemen gehad.
Probleem opgelost(hopelijk)