Bagagedrager R1200RT

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen over accessoires en toebehoren voor de motorfiets
zoals verhoogd scherm, binnentassen, valbeugels, enz.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Motoroosje en Erteeke

Bagagedrager R1200RT

Bericht door Motoroosje en Erteeke »

Bestaat er een bagagedrager voor op de topkoffer van ons Erteeke? Bij BMW en RAD is het alvast niet te verkrijgen. Op mijn Peeceeke had ik dat en ik vond dat wreed handig als we op verlof gingen (je weet nooit hoeveel wijn je meebrengt).
Groetjes
betaburned

Bericht door betaburned »

Wat met het gewicht? De grote topcase is op zich al behoorlijk zwaar.

Op mijn 1150RT heb ik ook al het probleem gekend met de barstende aanhechting (blijkbaar tgv te zwaar beladen / te hoge snelheid zonder bijzitter?)
Glotetrotting around - R1200 GSA '14.
TonTon

Bericht door TonTon »

Betaburned schreef:Wat met het gewicht? De grote topcase is op zich al behoorlijk zwaar.

Op mijn 1150RT heb ik ook al het probleem gekend met de barstende aanhechting (blijkbaar tgv te zwaar beladen / te hoge snelheid zonder bijzitter?)
ik zoek eigenlijk ook zo'n bagagedragerke voor de topkoffer op mijn 1150 RT , ik had dat op de topkoffer van onze Pan en daar bond ik steevast de regenpakken op , wegen absoluut niet zwaar , en zijn zo direkt bereikbaar maar nemen véél plaats in in de koffers....en ik rij altijd met duo dus de winddruk valt ook weg.
Plaats reactie