Motor- en kindvriendelijke camping?

Op dit Forum kan u terecht met vragen en informatie uitwisselen over weekends, korte trips en reizen.
Er is een extra sub-forum bij met Reisverslagen.

Moderator: GVN

Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Plaats reactie
LOMAX

Motor- en kindvriendelijke camping?

Bericht door LOMAX »

Geen ingewikkelde vraag over de mooiste route naar Zuid-Afrika via Denemarken. Veel eenvoudiger!
Ik wil met mijn zoontje van 9 een uitstapje maken met motor & tent, gewoon voor de gein. En om te oefenen voor het grotere werk binnen enkele jaren.
Vraag: kan er iemand mij een camping aanbevelen aan de Belgische kust (of de kust, over de grens met Frankrijk of Nederland), waar motoren & kinderen welkom zijn. En waar ik de motor bij de tent kan parkeren. En waar er voor kinderen dan ook nog iets te beleven valt.
Simpel toch, nietwaar?
(andere bestemmingen, op max 250 kilometer van Limburg, zijn ook welkom)
bosber
Contacteer:

Re: Motor- en kindvriendelijke camping?

Bericht door bosber »

[quote="LOMAX"]Geen ingewikkelde vraag over de mooiste route naar Zuid-Afrika via Denemarken. Veel eenvoudiger!
Ik wil met mijn zoontje van 9 een uitstapje maken met motor & tent, gewoon voor de gein. En om te oefenen voor het grotere werk binnen enkele jaren.
Vraag: kan er iemand mij een camping aanbevelen aan de Belgische kust (of de kust, over de grens met Frankrijk of Nederland), waar motoren & kinderen welkom zijn. En waar ik de motor bij de tent kan parkeren. En waar er voor kinderen dan ook nog iets te beleven valt.
Simpel toch, nietwaar?
(andere bestemmingen, op max 250 kilometer van Limburg, zijn ook welkom)[/quote]

LOMAX,hier gaat ge waarschijnnlijk wel iets tussen vinden.
http://www.motorcampings nl
gaas aan de maas
markpeeters
Contacteer:

Bericht door markpeeters »

Ik zou naar Cap Blanc Nez gaan. Ik doe dit zeker 1x per jaar. Via autostrade naar Poperinge, in café "De vismarkt" http://www.devismarkt.be de bolleke-pijl route (1.000 bochten) oppikken en lags rustige wegen tot Cap Blanc Nez. Dit is ongeveer halfweg de route. Overnachten kan op de camping vlakbij de kust. http://www.campingfrance.com/recherche_ ... region=all
De dag erna het 2de deel van de route. Ik heb de route nu al een paar keer gereden (vorig week-end nog) en het verveelt nooit. Het is er meestal heel rustig, geen belgische ku(s)t toestanden. Op de camping vindt je alles wat je nodig hebt, winkeltje, restaurant. Buiten het seizoen is natuurlijk nog rustiger. Kijk voor enkele foto's naar: http://web.mac.com/markpeeters > korte trips 2006 > cap blanc nez
janus

Bericht door janus »

Mooie foto's Mark!
Ben zelf pas terug van die regio. Idd mooie en kindvriendelijke omgeving. Ik denk niet dat ik nog veel naar de Belgische kust ga. Even iets verder rijden en je bent verlost van alle toeristen die zij aan zij liggen en zwemmen.
johnnyke

Bericht door johnnyke »

LOMAX

Bericht door LOMAX »

Bedankt allemaal voor de info, hiermee ben ik even zoet. Ben gisteren al eens 150 km door de hitte gaan rijden met het manneke, om te oefenen. Gaf geen krimp die kerel. Om de tien minuten een opgestoken duimpje in de achteruitkijkspiegel.
Na afloop van het avontuur laat ik wel iets weten.
jakke

Bericht door jakke »

LOMAX schreef:Om de tien minuten een opgestoken duimpje in de achteruitkijkspiegel.
Doet mijne jongste zoon ook altijd, dat vind hij de max.
Het is wel een grappig zicht als je zo telkens dat duimke in de achteruitkijkspiegel ziet verschijnen. :lol: :lol:
Veel plezier op de trip lomax. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Plaats reactie