spiegel 1200 RT
Moderator: GVN
spiegel 1200 RT
Gisteren nam ik in mijn rechterspiegel behoorlijke trillingen waar bij bepaalde toerentallen. Vandaag keek ik in mijn rechterspiegel en geen trillingen meer. Geen spiegel trouwens ook. Het hele spiegelhuis was er afgevallen. Gekeerd en de het spiegelhuis geheel intact ( op wat krasjes na dan) teruggevonden. Zou dat door de warmte komen?
Of if DooV ben? Jazeker.
Re: spiegel 1200 RT
Mogelijk heeft er iemand (of jezelf) ertegen gelopen en stond hij wat los.doov schreef:Gisteren nam ik in mijn rechterspiegel behoorlijke trillingen waar bij bepaalde toerentallen. Vandaag keek ik in mijn rechterspiegel en geen trillingen meer. Geen spiegel trouwens ook. Het hele spiegelhuis was er afgevallen. Gekeerd en de het spiegelhuis geheel intact ( op wat krasjes na dan) teruggevonden. Zou dat door de warmte komen?
Gelukkig is de spiegel van plastiek (of zo) en kan niet breken.
Als je wil vermijden dat hij er nog afvalt kan je daar een kabeltje van bij Wunderlich aanhangen of nog goedkoper zelf een draadje aanknopen.

Gele: wel snel , niet rap
-
pvde
- Contacteer:
Yep,Oneshark schreef:Deze week heel wat trillingen waargenomen, (GS12)
motor op de middenbok geplaatst, na controle
was ik zeer gelukkig, de motor hing nog op
zijn plaats..![]()
![]()
![]()
![]()
Toch niet te hard gereden
Houdoe

ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L
Re: spiegel 1200 RT
OK, thanx, die koop ik ook. Je weet maar nooit.Gele schreef:Mogelijk heeft er iemand (of jezelf) ertegen gelopen en stond hij wat los.doov schreef:Gisteren nam ik in mijn rechterspiegel behoorlijke trillingen waar bij bepaalde toerentallen. Vandaag keek ik in mijn rechterspiegel en geen trillingen meer. Geen spiegel trouwens ook. Het hele spiegelhuis was er afgevallen. Gekeerd en de het spiegelhuis geheel intact ( op wat krasjes na dan) teruggevonden. Zou dat door de warmte komen?
Gelukkig is de spiegel van plastiek (of zo) en kan niet breken.
Als je wil vermijden dat hij er nog afvalt kan je daar een kabeltje van bij Wunderlich aanhangen of nog goedkoper zelf een draadje aanknopen.
Of if DooV ben? Jazeker.