Highlandbrothers
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
bmwfreakske
Highlandbrothers
Hey mannen,we komen toch nog wel eens samen voor we vertrekken hoop ik?we kunnen er nog een ritje bijdoen en alvast wat dingen bespreken,kwestie van het vlees te verdelen voor den BBQ....... 
Andalousie 09/2018
Ik zat zo met hetzelfde idée .
Nog eens samenkomen zodat we mekaar beter leren kennen
Wat ik ook belangrijk vind , is eens een toerke doen , samen voor we vertrekken .
Ik denk dat we samen nog heel wat te regelen hebben .
Denk maar aan een hele hoop tips , van de ervaren motorreizigers naar de minder of onervaren motoreizigers toe .
Ik heb bv ervaring met motorreizen maar ga steeds op hotel
Hoe gebeurt de verdeling van het werk , slaaptenten enz.
heeft iemand nog iets nodig enz .
We hebben nog 5 maand dus dat moet lukken
Wat ik ook belangrijk vind , is eens een toerke doen , samen voor we vertrekken .
Denk maar aan een hele hoop tips , van de ervaren motorreizigers naar de minder of onervaren motoreizigers toe .
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Nie vergeten voor de vrouwkes ne schotse rok te kopen hé...
William Lawsons...
Enne, als ge ginder toch zijt, mag je altijd een fles Glenfiddich meenemen..
Dan heb ik toch een souvenirke van jullie mooie trip
En ik reken erop dat er toch wat foto's zullen verschijnen hé
Veel succes en wees voorzichtig
Enne, als ge ginder toch zijt, mag je altijd een fles Glenfiddich meenemen..
Veel succes en wees voorzichtig
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Harry zei:
Voorstel om de bijeenkomst langs mijn (de vlaonders) kanten eens te doen.
Verdeling hutten op den boot : per koppel en de singles onderverdeeld in 2 categorieën : snurkers en niet-snurkers.
Tenten : snurkers tenten op 100 meters van de niet-snurkers tenten.
Moto's : elk de zijne.
Ik zorg voor een Belgische vlag en voor iedereen nog een verrassing om herkenbaar te zijn en neen het is GEEN FORUMSTICKER
Stoffel
Voorstel om de bijeenkomst langs mijn (de vlaonders) kanten eens te doen.
Verdeling hutten op den boot : per koppel en de singles onderverdeeld in 2 categorieën : snurkers en niet-snurkers.
Tenten : snurkers tenten op 100 meters van de niet-snurkers tenten.
Moto's : elk de zijne.
Ik zorg voor een Belgische vlag en voor iedereen nog een verrassing om herkenbaar te zijn en neen het is GEEN FORUMSTICKER
Stoffel
-
Iron Gonzo
en voor jullie ook een rok maar dan de knee-slider versie.JüRgen schreef:Nie vergeten voor de vrouwkes ne schotse rok te kopen hé...William Lawson
Voordeel van de rok GEEN REMSPOOR IN ONDERBROEK
Zie stripverhaaltje voor het speciaalpakje, dan heb je het niet meer nodig
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
Stoffel voor u is zo een fietsmandje genoeg, denk je nietStoffel schreef:
Danny is het de bedoeling om onze bagage zo te stapelen op de moto ...![]()

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Highlander
Best de reisleider een datum laten vastleggen. En Harald dat gaat ons weeral wat plaats besparen, geen onderbroeken meenemen. 
Onze tent, slaapzak en matje moeten toch op een zekere manier nog bij Danny geraken, dus ...
Onze tent, slaapzak en matje moeten toch op een zekere manier nog bij Danny geraken, dus ...
Laatst gewijzigd door Stoffel op 12 dec 2004, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Iron Gonzo
Jullie zitten zich blind te staren op een kilt
Steek een rietje in de naftbak dan heb je een doedelzak

Steek een rietje in de naftbak dan heb je een doedelzak
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ik zit hier al mijn materiaal al eens te testen . Slaapzak , matje en veldbedje .
in de living , 'theeft geen zicht .
In een later stadia mijn tent nog eens opzetten ook .
maar nu een vraagje , bestaat er ergens een opblaaskussen om mijn hoofdje zacht te leggen .
Of knip ik dat gewoon van mijn luchtmatras af . 
in de living , 'theeft geen zicht .
In een later stadia mijn tent nog eens opzetten ook .
maar nu een vraagje , bestaat er ergens een opblaaskussen om mijn hoofdje zacht te leggen .
-
Iron Gonzo
@stoffel
Toen ik u in levende lijve zag had ik geen zonnebril bij.
ik heb nog last aan mijn ogen
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Ja zwijg die boeken beginnen mijn keel uit te hangen maar nog eventjes doorbijten en nog 2 keer slapen.
Na donderdag zal ik eens beginnen alles te verzamelen voor de trip. In Juni vertrek ik ook nog voor een verlengd weekend naar Futuroscope in La Douce France, iemand ervaring met de streek? Slaapgelegenheden en dergelijke? Vlug nog wat blokken en af entoe eens een pauze = 't Forum aflopen. Stoffel
Hé Stoffel... promoveren in den ABL of deserteren...?
Harald als je een thermarest hebt is een kopkussenhouder- therm a wrap-tegelijkertijd thermarest hoesje beter, dat opblaasbaar gedoe ligt 's nachts overal behalve onder je hoofd
http://www.thermarest.com/product_detai ... D=80&cID=4
hier kan je ook gewoon -bijvoorbeeld- je fleece instoppen of andere kleding... het kussen blijft netjes liggen en het overtrekje is voorzien van een lekker warm en zacht ligvlak, wasbaar... ik breng er één mee naar de samenkomst
Harald als je een thermarest hebt is een kopkussenhouder- therm a wrap-tegelijkertijd thermarest hoesje beter, dat opblaasbaar gedoe ligt 's nachts overal behalve onder je hoofd
http://www.thermarest.com/product_detai ... D=80&cID=4
hier kan je ook gewoon -bijvoorbeeld- je fleece instoppen of andere kleding... het kussen blijft netjes liggen en het overtrekje is voorzien van een lekker warm en zacht ligvlak, wasbaar... ik breng er één mee naar de samenkomst
Je weet hoe dat gaat, een mens heeft soms een droom en dan ... ga je ervoor.
Heb vorige week enkele van je collega's gesproken in Hasselt, ze waren op versterking tgv Ketnet Freezzz.
Allez tot zondagavond 23/01 in Mechelen.
PS heb je aan die cafébaas gevraagd of we de tenten mochten verankeren in de grond of worden de tenten gezamelijk op de Grote Markt opgezet?
Allez tot zondagavond 23/01 in Mechelen.
PS heb je aan die cafébaas gevraagd of we de tenten mochten verankeren in de grond of worden de tenten gezamelijk op de Grote Markt opgezet?
futuroscope
@ Stoffel
succes met de blok!
Als je naar Futuroscope wil gaan, kan je even informeren bij:
Mme HERVE DANNIE
1 RUE DES COURLIS LES BARBALIERES
86300 BONNES
Tél : 05-49-46-53-58
Fax : 05-49-01-86-54
Zij runt samen met haar man een heerlijke Chambre d'Hôte in Bonnes (dep. Vienne), niet ver van de Futuroscope. Mooie verzorgde kamer, zeer lekker eten (zij = kokkin van beroep, hij jager) en bovendien kan hij kortingkaarten bekomen voor de Futuroscope!
Alleszins de moeite waard en niet duur: 42 euro voor een tweepersoonskamer met ontbijt en 15 euro per persoon voor een "souper tout compris" van aperitief vooraf tot koffie na.
doe de groeten van ons (die twee verzopen motards van 2004! Miljaar wat een regen die dag.)
Madame heeft direct onze natte handschoenen en dergelijke in de droogkast gestopt - van service gesproken.
succes met de blok!
Als je naar Futuroscope wil gaan, kan je even informeren bij:
Mme HERVE DANNIE
1 RUE DES COURLIS LES BARBALIERES
86300 BONNES
Tél : 05-49-46-53-58
Fax : 05-49-01-86-54
Zij runt samen met haar man een heerlijke Chambre d'Hôte in Bonnes (dep. Vienne), niet ver van de Futuroscope. Mooie verzorgde kamer, zeer lekker eten (zij = kokkin van beroep, hij jager) en bovendien kan hij kortingkaarten bekomen voor de Futuroscope!
Alleszins de moeite waard en niet duur: 42 euro voor een tweepersoonskamer met ontbijt en 15 euro per persoon voor een "souper tout compris" van aperitief vooraf tot koffie na.
doe de groeten van ons (die twee verzopen motards van 2004! Miljaar wat een regen die dag.)
Madame heeft direct onze natte handschoenen en dergelijke in de droogkast gestopt - van service gesproken.
R1150RT 10/2004
-
bmwfreakske