Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Hoi,
Een kleine dienstmededeling....
Door de geringe belangstelling voor broodjes zijn wij genoodzaakt af te zien van deze mogelijkheid.
Er zijn slechts twee broodjes aangevraagd. Sorry voor het ongemak.
Dit in grootte tegen tegenstelling met de nu reeds reeds 75 GPS aanvragen
Hopelijk zijn we niemand vergeten deze route door te sturen.... anders stuur je nog maar even een e mailtje voor ons op de vingers te tikken.
Dit kan nog tot zaterdagavond
RUSOR schreef:Hoi,
Een kleine dienstmededeling....
Door de geringe belangstelling voor broodjes zijn wij genoodzaakt af te zien van deze mogelijkheid.
Er zijn slechts twee broodjes aangevraagd. Sorry voor het ongemak.
Dit in grootte tegen tegenstelling met de nu reeds reeds 75 GPS aanvragen
Hopelijk zijn we niemand vergeten deze route door te sturen.... anders stuur je nog maar even een e mailtje voor ons op de vingers te tikken.
Dit kan nog tot zaterdagavond
Ik zou graag willen meerijden met julie op zondag aanstaande. Ik ben (nog) geen lid van de club, maar overweeg dit wel te worden.
Kan ik even de sfeer proeven ?
Hoe ga ik te werk ?
Christobal
Laatst gewijzigd door christobal op 16 aug 2006, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hou de regen daar wa weg hé zondag... anders missen we het mooie landschap... en uiteraard mag het wel wat koeler..
CU sunday
Sinds u bericht heb ik hollands weer bericht gecheckt evenals het belgisch en die geven voor zondag het perfecte motoweer na deze hitte.
Ze spreken van zonnig weer met een temperatuurje van een graad of 25
Deze afkoeling komt van de onweerbuien die plaatselijk zeer hevig kunnen zijn de komende dagen.... maar voor zondag zeer mooi open weer volgens de voorspellingen Wij branden al een extra kaarsje.
Ik zou graag willen meerijden met julie op zondag aanstaande. Ik ben (nog) geen lid van de club, maar overweeg dit wel te worden.
Hoe ga ik te werk ?
Christobal
Vul je profiel eens aan met je woonplaats.
Misschien is er wel iemand uit ge omgeving die je een eerste keer meeneemt op sleeptouw of je een wildcard bezorgt. Diskussie over lid worden, zie hoger in ditzelfde forum.
JüRgen schreef:Mensen die kennis willen maken met de Club kunnen dus meerijden op een ritje. Dit wordt aangebracht door een lid, die hen uitnodigt, of door een onthaalmedewerker die hen een "wildcard" bezorgt na een goed gesprek op een ontmoetingsavond.
Enkele ritten (per jaar) worden zowiezo opengesteld voor het grote publiek en worden dan aangekondigd op dit forum, dit met alle details.
Dit is voor ons dus een goede reclame-boodschap zolang er geen "misbruik" wordt gemaakt en de betalende leden niet achteruit worden geduwt door iemand die telkens eens komt "proefrijden..."
Dus, zoals altijd gaat de kruik zolang te water tot ze barst.
Welkom = uiteraard, hoe meer zielen, hoe meer vreugd !
Niets moet, alles kan en vriendschap is prioriteit !
Misbruik en donkere praktijken = neen bedankt.
Heel eenvoudig op te lossen , niet leden mogen 2 maal meeproeven en als 30 eurookes er niet afkan dan zijn het profiteurs van deze die wel betalen.
t Is al goed dat ze gratis op het forum kunnen.
Hoe ga ik te werk ?
Christobal
Misschien is er wel iemand uit ge omgeving die je een eerste keer meeneemt op sleeptouw of je een wildcard bezorgt. Diskussie over lid worden, zie hoger in ditzelfde forum.
Mijn profiel is bijgewerkt. Dankjewel voor je reactie.
Laatst gewijzigd door christobal op 16 aug 2006, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe ga ik te werk ?
Christobal
Mijn profiel is bijgewerkt. Dankjewel voor je reactie.
Vertrek om 08.00 uur ( stipt ) op de markt te Stekene, mocht je zin hebben.
JüRgen schreef:Mensen die kennis willen maken met de Club kunnen dus meerijden op een ritje. Dit wordt aangebracht door een lid, die hen uitnodigt, of door een onthaalmedewerker die hen een "wildcard" bezorgt na een goed gesprek op een ontmoetingsavond.
Enkele ritten (per jaar) worden zowiezo opengesteld voor het grote publiek en worden dan aangekondigd op dit forum, dit met alle details.
Dit is voor ons dus een goede reclame-boodschap zolang er geen "misbruik" wordt gemaakt en de betalende leden niet achteruit worden geduwt door iemand die telkens eens komt "proefrijden..."
Dus, zoals altijd gaat de kruik zolang te water tot ze barst.
Welkom = uiteraard, hoe meer zielen, hoe meer vreugd !
Niets moet, alles kan en vriendschap is prioriteit !
Misbruik en donkere praktijken = neen bedankt.
Heel eenvoudig op te lossen , niet leden mogen 2 maal meeproeven en als 30 eurookes er niet afkan dan zijn het profiteurs van deze die wel betalen.
t Is al goed dat ze gratis op het forum kunnen.
Een bijdrage betalen is geen enkel probleem Laat dit duidelijk zijn.
Ik informeer enkel uit interesse; ik ben na 15 jaar opnieuw met de motor beginnen rijden sinds mei. Ik koos na lectuur en informatie voor een R850R, waar ik trouwens blij mee ben.
Ik ga ervan uit dat het BMW-publiek een respectabel imago heeft en dat er zeker geen plaats is voor marginale praktijken.
Informeren en kennismaken is toch de eerste stap die men logischerwijs zet, niet?
Christobal
Laatst gewijzigd door christobal op 16 aug 2006, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Wegens (plotse) familiale omstandigheden kunnen wij uw toffe rit niet
beemeren volgens uw planning van zondag, en heb ik/wij de rit vandaag zaterdag afgewerkt, en ...... chapeau, een duidelijke *** rit !
een perfecte variatie in het landschap
Bij deze wil echter melden dat er een paar verraderlijke stukken te
nemen zijn met veel losliggend grind !!!! dus aan allen "hou het veilig".
Ik ben net thuis, en doodop. Ik ga morgen slim zijn en m`n portie aan fikkie geven, ik ben er dus niet bij. Rest mij eenieder een fijne dag te wensen morgen!
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
Weerbericht,
Het is hier mooi motorweer. Op dit moment droog en licht bewolkt. Reeds een aangename 20 graden en de hemel trekt helemaal op boven Nederland.
Tot straks iedereen
@Oneshark
Het werd ons al meegedeeld dat onze rit een dag op voorhand was getest. U was gespot in koetshuis.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en hopelijk tot volgend jaar of op één van de andere ritten
Bedankt voor de reaktie
Yep,
Het was een prachtige rit
Leuke baantjes in een mooie omgeving, proficiat aan de organisator.
Zoals Oneshark reeds vermelde waren er twee stukken met losliggend grind, dus hebben we daar heel voorzichtig gereden
Het weer was prima tot ongeveer 15.30 uur en dan werden de hemelsluizen opengezet
(waarschijnlijk de vloek van Martin M. omdat hij de GPS track niet gekregen heeft )
Verder , weer veel bekende gezichten tegengekomen
PS: en een nieuwe adv met enkele lippenstiften op
Houdoe
ex- moto’s: Kawasaki GPZ600R - BMW F650GS - BMW R1150RT - BMW G650X Challenge - BMW R1200RT - BMW G450X - Vespa 300 GTS - Honda CRF250L BMW F800GS