Doffe vlekken op kniehoogte
Moderator: GVN
Doffe vlekken op kniehoogte
Doe ik er verkeerd aan om mijn motorfiets tussen knieën en enkels te klemmen? Nee toch? En toch wordt ik om deze "goede" gewoonte gestraft: de verf of flanken van mijn K1200RS wordt dof op de plaats waar ik de knieën ertegen klem. Bestaat er een folie of ander hulpmiddel tegen dit wel erg snel afslijten van de verf? Of zit ik te verkrampt op mijn machine? Lijkt me onwaarschijnlijk, want mijn rijstijl is ontspannen en ik laat me niet zo gauw nerveus maken door een beetje verkeersdrukte. Ter verduidelijking:ik rijd pas ongeveer 900km met mijn K!
van 02/02 tot 06/06: 1996 R850R
sinds 06/06: 2004 K1200RS
sinds 06/06: 2004 K1200RS
-
Iron Gonzo
X2

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
links en rechtsJH. schreef:dat moeten nogal vlekken zijn zeg.... nen dubbele post
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
http://www.deck.be/ProtectionFilm.htm[/url][/b]
Laatst gewijzigd door tuur op 01 aug 2006, 22:40, 4 keer totaal gewijzigd.
aan de rijhouding is niks fout, integendeel: elke doorgedreven rijopleiding zal je leren dat je via het omklemmen met de knieën heel wat kan bereiken.
Dat leidt dan inderdaad tot die vlekken.
Mijn oplossing: eerst de plaats op de tank nog eens goed polishen, zodat de vlekken er maximaal uit zijn, dan een vel doorzichtige folie van bij Hein Gericke (kost twee keer niks), op maat knippen, plakken, en klaar...
Dat leidt dan inderdaad tot die vlekken.
Mijn oplossing: eerst de plaats op de tank nog eens goed polishen, zodat de vlekken er maximaal uit zijn, dan een vel doorzichtige folie van bij Hein Gericke (kost twee keer niks), op maat knippen, plakken, en klaar...
R1100GS 1994
"Reizen is je openstellen voor de wereld"
"Reizen is je openstellen voor de wereld"