Woensdagavond zijn de kilometers beperkt gebleven aangezien ik andere verplichtingen had. Donderdagavond kon ik me echt niet houden en ben in de plensende regen gaan rijden. Vrijdagavond er een kleine 50 km mee gereden en dit weekend heb ik de rest maar gedaan zodat ik mijn beemer dinsdag kan binnensteken voor zijn eerste 1.000kùm.
Mijn eerste indrukken. Wel ik kom van een R1150RT en het verschil is.....WAAUUUWWWW!!!!
Ok, tegen +100km/hr heb je op de RT een aanzienlijk betere windbescherming maar op de gewone wegen stuurt de gsa als een trein.
Het schakelen gaat opvallend beter en zuiverder dan op de RT.
Het enige vervelende, althans ik moet er nog aan wennen, is dat de boordverlichting pas aangaat als het vrij donker is. Ik betrap me er herhaaldelijk op dat ik denk dat ik zonder verlichting aan het rijden ben.
Waar ik het meeste schrik van heb????? Van mijn snelheid... ik, dat denk ik toch, rij aanzienlijk sneller met de gsa dan met de RT.
Vandaag ook de eerste stapje gezet wat betreft de G...
Eerst de spoorwegbedding gevolgd, rustig over grint maar daarna het bos ingedoken.... GRAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFF Bangelijk!!!!!!
Maar wat een bende achteraf..... Bij thuiskomst goed afgespoeld met water.
Misschien dat ik ook een bijkomend spatbord overweeg zoals Rusor reeds zegde. Het spoilertje op het scherm ga ik achterwege laten, zo rijd ik tegen aanvaarbare snelheden over de snelweg.
Volgende week vier dagen naar Duitsland en dan ga ik nog wat meer ervaring op doen....