Stoffel
40 K onderhoud
Moderator: GVN
Neen Noek, da's duidelijk een showroom in Lier.
Verkopen is één, maar onderhoud moet ook gebeuren. Ik ga morgen mijne nieuwe daar halen en zal dus maar meteen een afspraak maken voor mijn 1000km zeker....
't Is allemaal hoe je dit bekijkt.... goe bezig.Het macheert daar in ieder geval goe....de kratten stapelen zich op...en voor een nazicht..een maand wachttijd
In ieder geval "den Thierry" is goe bezig...
Verkopen is één, maar onderhoud moet ook gebeuren. Ik ga morgen mijne nieuwe daar halen en zal dus maar meteen een afspraak maken voor mijn 1000km zeker....




Hoi,
Van de week ga ik toch maar eens op onderhoud.
De eerste duizend zijn weeral achter de rug. Het is een prettige belevenis geweest. Mijn persoonlijke bevindingen wil ik wel even op forum gooien.
Het is fijn om niet zo veel naar de pomp te moeten lopen... het extra gewicht vond ik tijdens de inrijperiode niet storend alleen het bedrag in euro's op de pomp was dat wel
.... Zuinig vind ik hem ook... ik kom aan een gemiddeld verbruik van zo'n zes liter. De vering was wel even wennen maar na wat schroeven en vijzen aan de instellingen vind ik hem wel strak rijden en toch confortabel. De ruit is ook prima alleen had ze voor mij een paar centimeters hoger gemogen maar dat is reeds opgelost met een touratech schermspoilertje.... Dit in combinatie met de brede tank is hij prima om lange ritten autostrade te rijden.... voor je het weet rij je op je gemak een 150KM/U zonder maar last te hebben van vermoeidheid. Het boordcomputertje vond ik eerst maar een gadget maar op toertochten is het tof om te weten hoe ver je nog kan rijden en hoe warm het is .... toch wel plezant.
Een aan te raden optie is toch wel een binnenspatbordje.... de GSA is nog een vuilere moto voor zijn berijder dan de gewone GS.... dus hebben we er maar eentje opgezet. Verder nog wat spulletjes van touratech en wunderlich aangeschaft.... sommigen staan er al op en andere zijn nog onderweg.... Als er alles opstaat dan post ik wel wat foto's van de GSA RUSOR Kortom het is fijn vertoeven achter het stuur van de GSA.
GRTS Danny
Van de week ga ik toch maar eens op onderhoud.
Het is fijn om niet zo veel naar de pomp te moeten lopen... het extra gewicht vond ik tijdens de inrijperiode niet storend alleen het bedrag in euro's op de pomp was dat wel
Een aan te raden optie is toch wel een binnenspatbordje.... de GSA is nog een vuilere moto voor zijn berijder dan de gewone GS.... dus hebben we er maar eentje opgezet. Verder nog wat spulletjes van touratech en wunderlich aangeschaft.... sommigen staan er al op en andere zijn nog onderweg.... Als er alles opstaat dan post ik wel wat foto's van de GSA RUSOR Kortom het is fijn vertoeven achter het stuur van de GSA.
GRTS Danny
-
Dirk Pauwels
- Berichten: 4704
- Lid geworden op: 29 sep 2004, 12:30
- Locatie: Sint Niklaas
Flink wat dorstiger dan de gewone GS dan? Ik zit bij een sportieve rijstijl bijna nooit boven de 5l, enkel bij lange 140+ autostrade ritten komt ie daarboven.RUSOR schreef:Hoi,
.... Zuinig vind ik hem ook... ik kom aan een gemiddeld verbruik van zo'n zes liter. n de GSA.
GRTS Danny
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Mijne vorige R1200GS heeft nooit minder dan zes liter verbruikt en op de autostrade liep dat dikwijls op naar de acht liter (7,6 a 7,8) Dus vind ik bij de inrijperiode zes liter niet zo slecht zeker dat als je weet een boxer los komt hij meestal nog minder gaat verbruiken.Flink wat dorstiger dan de gewone GS dan? Ik zit bij een sportieve rijstijl bijna nooit boven de 5l, enkel bij lange 140+ autostrade ritten komt ie daarboven
Maar deze GSA is tot hiertoe de zuinigste van al mijn GS'en die ik gehad heb.
GRTS Danny
