Dennis,
de rit was dik in orde.
grote merci.
Special thanks to Mufke, Dirk and Fabienne voor het broederlijk delen in de picknick.
Dit allemaal vanuit het warme, gezellige Hasselt.
Santé
Pier Kloeffe Rit 8 juni
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Pier Kloeffe Rit 8 juni
beter de bocht overschatten en jezelf onderschatten, het omgekeerde kan je een pak geld kosten...
Lid BMW MC VL
Lid BMW MC VL
-
Iron Gonzo
aan degene die mijn perrier heeft betaald in dat tea roomke restaurant.
je hebt zekers nog 1nen te goed
help het mij wel onthouden bij de volgende ontmoeting he
je hebt zekers nog 1nen te goed
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
edargpu
Cava Bartje volgende week VRIJDAG in de OaseIRON GONZO schreef:aan degene die mijn perrier heeft betaald in dat tea roomke restaurant.
je hebt zekers nog 1nen te goed![]()
Aan alles komt er een eind,maar aan elk eind komt niet alles
"" R1200GS Adventure ""
"" R1200GS Adventure ""
-
Iron Gonzo
goed geprobeerdedargpu schreef:Cava Bartje volgende week VRIJDAG in de OaseIRON GONZO schreef:aan degene die mijn perrier heeft betaald in dat tea roomke restaurant.
je hebt zekers nog 1nen te goed![]()
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Van harte bedankt aan iedere deelnemer van deze eerste Pier Kloeffe rit. Uit de talrijke reacties die ik op het Forum mocht lezen en de vele mailtjes die ik privé nog mocht ontvangen... mag ik afleiden dat jullie een fijne dag hadden. Het doet mij dan ook enorm plezier hetgeen zeker een motivatie mag zijn voor de organisatie van een volgende rit! Ik hou jullie zeker op de hoogte! Tot ziens!
PS. Er is nog één gelukkige winnaar die zich nog steeds niet gemeld heeft. Laat maar van je horen... we spreken dan wel af om je prijs (fotoboek van De Panne) in ontvangst te nemen...
PS. Er is nog één gelukkige winnaar die zich nog steeds niet gemeld heeft. Laat maar van je horen... we spreken dan wel af om je prijs (fotoboek van De Panne) in ontvangst te nemen...
hoi Dennis , hier op de kast ligt nr 214 broederlijk naast nr 218
je mag gerust nog iemand anders gelukkig maken , 2x dezelfde prijs in 1 huisgezin is niet nodig
heb je geen reservegetal achter de hand
groetjes Jan
je mag gerust nog iemand anders gelukkig maken , 2x dezelfde prijs in 1 huisgezin is niet nodig
heb je geen reservegetal achter de hand
groetjes Jan
gs 1200 LC trippel black
Jan, dat is een mooi gebaar van jou !Jantje GS schreef:hoi Dennis , hier op de kast ligt nr 214 broederlijk naast nr 218![]()
![]()
je mag gerust nog iemand anders gelukkig maken , 2x dezelfde prijs in 1 huisgezin is niet nodig![]()
heb je geen reservegetal achter de hand![]()
groetjes Jan
Als reservegetal heb ik het NUMMER 199
... en als deze persoon zich kenbaar maakt, treffen wij een regeling zodat het mooie fotoboek zijn nieuwe thuis krijgt...