gouden vingers volgens mij.
Hoe dat het mogelijk is om zo iets ineen te krijgen?
J
eerder zwart na een dagje in m'n garage te werken
Bedankt
dit weekend kan ik niet veel doen daar ik pas woensdag om mijn stukken kan gaan, maar deze week ziet het er goed uit, voorwiel, banden, remblokken, clipons nummerplaathouder met kleine pinkers etc.
Ik stuur foto's in zodra de stukke in mijn bezit zijn
Prachtmachine,maar zet hem in een andere kleur,rood of zwart of bv.lichtgrijs metaal met blauwe striping,zoals de legendarische 900SS van eind jaren 70tig
Frank
Steek tegen van de winter maar ne 'winterchip' in uwen Duc of ge zult onder de +7 graden niet soepel meer rijden
En kwestie onderhoud: hopelijk gaat ge dat zelf doen, want kwestie onderhoudsbeurten/kosten in een Ducati-garage kunnen ze bij BMW nog een puntje zuigen, zenne DUUUUUUUR
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
BiemeRT schreef:Steek tegen van de winter maar ne 'winterchip' in uwen Duc of ge zult onder de +7 graden niet soepel meer rijden
En kwestie onderhoud: hopelijk gaat ge dat zelf doen, want kwestie onderhoudsbeurten/kosten in een Ducati-garage kunnen ze bij BMW nog een puntje zuigen, zenne DUUUUUUUR
ik heb iemand die ALLES van ducati kent, hij volgt de cursussen van de nieuwste modellen in italië
hij haalt m' duc op s'morgens en brengt hem s'avonds trug, en dit alles voor echt weinig geld
IRON GONZO schreef:jaja en hij doet nog altijd verder
heb je lekker breed slofje gelegd
de moto die ik eerder als voorbeeld gaf rijdt meestal enkel op circuit, ik heb dezelfde banden genomen, dus deze zullen wel een optimale baanligging geven
weekendje zee gepland met het vrouwtje, maandag kan ik terug wat verder doen, aangezien er een ander voorwiel in komt zal ik de moto moeten binnendoen om het voorwiel mooi te centreren met vulbussen, dus de bedoeling is om het achterwiel er dit weekend op te steken en het oude voorwiel om hem te kunnen vervoeren in de camion