YOO
@Toerist, geen slecht woord over 't werk dat deze organisatie reeds geleverd heeft de voorbije jaren, maar waarom in godsnaam iets veranderen dat perfect werkt, en allom geliefd is
Alsof er op die eerste zaterdag van 't salon géén files zullen zijn, alsof er zovéél motards waren die met den auto kwamen (ben zelf ooit ook tegengehouden aan de ingang, had toen nog geen motoroutfit, en reed mee met m'n maat, heb 't goe mogen uitleggen alvorens ze overtuigd waren), kweenie, maar ik denk niet dat het verschuiven van vrijdagavond naar zaterdagmiddag een oplossing gaat bieden, zie maar dat 't niet nog erger wordt.
't Feit dat 't in den donkere was hield misschien nog veel zomermotards tegen, in de klaren zullen die misschien ook uit hun schulp kruipen
En zaols ik reeds zei, de "Parade" op zich heb ik nooit aan deelgenomen, éne keer kon ik niet, en de volgende keer was ik te laat van m'n werk thuis, en vermits ik nog géén 4 jaar m'n rijbewijs heb...
Ik vond 't gewoon leuk om is 's avonds laat naar 't salon te gaan, met de moto (al dan niet de mijne of als duo) daar wat naar de nieuwe modellen te gaan loeren, af te spreken met anderen, ewa te leuteren tegen volk da ge tegenkomt, en daarna ne warme choco te gaan drinken, dat ga ik nu missen
Kweenie, m'n maat vind 't ook spijtig, en dusdanig denk ik niet dat ik ga gaan, misschien als de companie meevalt dat ik me nog bedenk, maar 'k denk 't niet
Trouwens, is de organisatie op de hoogte van onze (blijkt toch dat de meesten er zo over denken) gedachten aangaande de nieuwe regeling
Soit, ik wil hier niemand zwartmaken, m'n eerste reactie was misschien wat kort door de bocht, maar daaruit blijkt nogmaals m'n ontgoocheling
Grtz, Philip!