Ik volg je niet.Francis schreef:.... dus , voor nen 1150gs gaat het verhaal blijkbaar alleszins niet op he !
Op een 1150GS is het heel simpel, zoals op voorgaande tekening, nummer 2 losmaken en verstellen. Echt simpel.
Moderator: GVN
Ik volg je niet.Francis schreef:.... dus , voor nen 1150gs gaat het verhaal blijkbaar alleszins niet op he !

Ik heb alleen onderdeel 4 (jawel, de pook) losgehaald, iets omhoog gericht en toen weer op het geribbelde asje geschoven en weer vastgezet. Tien minuten werk en nu krijg ik mijn voet wél goed onder de pook. Ben 1.78 mtr en heb dus een 1200RT. Ik merkte pas dat het pookje niet lekker stond toen ik op de 1200RT van een vriend reed...GSven schreef:Op een 12RTFrancis schreef: Ps, dacht dat als ze de schakelpook moeten verzetten er opnieuw "iets" in de bak moet "herprogrammeert" worden, dixit dealer he ... Klopt da wel ???
Als het gaat zoals op m'n 1150GS, dan moet je stuk nummer 2 losmaken en door er aan te draaien wordt het stuk langer of korter waardoor de positie van de pedaal veranderd. Dat zit vast met kogelgewrichtjes, en een borgpennetje. Eerst pennetje eruit peuteren, dan met ietwat kracht het gewricht losdrukken.
Kan je de verbinding tussen 3 en 4 (aan het zwart bolletje) van positie veranderen?
Alleszins absoluut geen electronica in de buurt...
Daytona M-STARFrancis schreef:Heee de manne !!!
Kan je die botte vinden bij Richa of bij Hein Gericke ?
Of elders ??
Thanx 4 de info,