de Ron schreef:2 binnentaskes voor 2,98 euro ? en zouden die ook passen in een 1150RT ?? Waar zijn deze te vinden ?
Dank bij voorbaat voor de info
Sorry, ik had het verkeerd, ze kosten maar liefst 2,98 per stuk...
Ik heb het hier al eens eerder gemeld, ze komen van Xenos, een winkelketen in Nederland die allerhande goedkoop spul verkoopt. De kwaliteit is OK, inmiddels ruim 10.000 km mee op vakantie genomen en ze zien er nog prima uit!
de Ron schreef:2 binnentaskes voor 2,98 euro ? en zouden die ook passen in een 1150RT ?? Waar zijn deze te vinden ?
Dank bij voorbaat voor de info
Bij HG verkopen ze ook binnentassen en die kosten ook een pak minder als de originele van BMW. Die van mij zijn al een jaar of drie oud en je kunt nog niet zien dat ze gebruikt zijn. Weet niet meer wat ze kosten, maar ik denk dat je met een briefke van 20 euro gaat toe komen.
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.
Boskrabber schreef:Willen diegenen die een model 2007 gekocht hebben van de 1200RT, eens gaan testen als de koffers aan de motor hangen of er beweging zit in de koffers als men achteraan de koffers eens probeert op en neer te heffen.
Tijdens de rit De Zeeuw van Vlaanderen is er ook iemand aan mij koffers komen voelen of er spel op was. Ik heb een model 2005.
Er was sprake van dat het bij het nieuwe model zou verholpen zijn.
Even weer terug OT: zojuist op een US forum vernomen dat er een fix is voor dit probleem: Part # 46 54 7 712 002 - Repair Kit. Volgens de auteur van het bericht bevat de set twee paar kunststof 'pads' die de bestaande moeten vervangen. De originele pads zijn ca 2 mm dik en de set bevat een set van ca 3 mm en een set van ca 4 mm dik. Het vervangen zou eenvoudig met een schroevendraaier te doen zijn.
Boskrabber schreef:Willen diegenen die een model 2007 gekocht hebben van de 1200RT, eens gaan testen als de koffers aan de motor hangen of er beweging zit in de koffers als men achteraan de koffers eens probeert op en neer te heffen.
Tijdens de rit De Zeeuw van Vlaanderen is er ook iemand aan mij koffers komen voelen of er spel op was. Ik heb een model 2005.
Er was sprake van dat het bij het nieuwe model zou verholpen zijn.
Op mijn model 2008 geen noemenswaardige speling te bespeuren.
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
Heb een R1200RT van 2005.
Mijn koffers zaten ook enorm los.
Mijn dealer heeft onder garantie onlangs nieuwe kofferbodems geplaatst. Probleem is nu opgelost.
Vele K1200GT (zelfde koffers als R1200RT) modellen (ook 2007) hebben tamelijk veel speling aan de rechterzijde. Ik maak er mij niet teveel zorgen om. Ik ben (tot nu toe) één keer een koffer verloren: met mijn '97 K1200RS aan de linker (= uitlaatzijde): bij het eerste model koffers kwam de binnenzijde te dicht bij de (hete) uitlaat met alle gevolgen van dioen. De verloren koffer werd onder garantie vervangen door een verbeterd examplaar (binnenkant die verder van de uitlaat stond).
Laatst gewijzigd door K1200GT op 10 sep 2007, 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Yam RD 350 LC YPVS/ K100RS/K1100RS/K1200RS/K1200GT (al jaren verkocht in afwachting van nieuwe Beemer), Moto Guzzi V11 Le Mans Rosso Corsa en Aprilia Tuono 1100 RF , (E36/8; F25), Lid BMW MCVL