denk allesinds die internetshop niet
Metzelers in Duitsland goekoper?
Moderator: GVN
-
Boxer John
- Contacteer:
Denk allesinds die bandenboer ook nietBoxer John schreef:al iemand bij stilgestaan als je zo'n set banden besteld via internet en er achteraf miserie mee hebt ( scheur in de band ,, gietfout ,, weet ik veel ) of zelfs door die fout een ongeluk wie er zich verantwoordelijk kan/gaat stellen![]()
![]()
denk allesinds die internetshop niet
Ach wette: "the world is a dangerous place" en als de lucht valt, zijn we allemaal dood, hé
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop

-
Boxer John
- Contacteer:
waar goedkoopst ???
gewoon een tiental e-mails sturen met vermelding van voorkeurmerk en type en een alternatief merk/type ... vraagt max 10 min van je tijd en dan vergelijken ... moest eens weten welke prijsverschillen er zijn !!!!
Ondertussen zijn de banden naar 360€ gegaan. Crazy.Wingman X schreef:Interesante topic, ik denk dat je de optie 'ritje Duitsland en bezoekje aan bandenboer' ook niet mag vergeten. Ben er zeker van dat er rond Aachen genoeg te vinden zijn. Ik krijg mijn set aan 330€ in Gent, maar moet nog beter kunnen.
GsPep ging ook nog eens horen naar goeie adressen, any news?
Via http://www.bandenbox.be kon het goedkoper, maar denk dat Deutschland enige bruikbare oplossing wordt.