Metzelers in Duitsland goekoper?

Welk setje banden laten je toe om er eens stevig tegen aan te vliegen?
Of geven je het langst plezier in de bochten? Wissel je ervaringen met banden op dit forum uit.

Moderator: GVN

Boxer John
Contacteer:

Bericht door Boxer John »

al iemand bij stilgestaan als je zo'n set banden besteld via internet en er achteraf miserie mee hebt ( scheur in de band ,, gietfout ,, weet ik veel ) of zelfs door die fout een ongeluk wie er zich verantwoordelijk kan/gaat stellen :? :?

denk allesinds die internetshop niet :shock:
WimLT
Contacteer:

Bericht door WimLT »

Boxer John schreef:al iemand bij stilgestaan als je zo'n set banden besteld via internet en er achteraf miserie mee hebt ( scheur in de band ,, gietfout ,, weet ik veel ) of zelfs door die fout een ongeluk wie er zich verantwoordelijk kan/gaat stellen :? :?

denk allesinds die internetshop niet :shock:
Denk allesinds die bandenboer ook niet :shock:

Ach wette: "the world is a dangerous place" en als de lucht valt, zijn we allemaal dood, hé :roll: :mrgreen:
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

to WimLT's little second-hand motorshop Afbeelding
Boxer John
Contacteer:

Bericht door Boxer John »

tuuurlijk ,, als ge graag me u leven speelt ..
dan toch liever 50eurokes meer betalen zenne :wink:
leslie

waar goedkoopst ???

Bericht door leslie »

gewoon een tiental e-mails sturen met vermelding van voorkeurmerk en type en een alternatief merk/type ... vraagt max 10 min van je tijd en dan vergelijken ... moest eens weten welke prijsverschillen er zijn !!!!
Wingman X
Contacteer:

Bericht door Wingman X »

Wingman X schreef:Interesante topic, ik denk dat je de optie 'ritje Duitsland en bezoekje aan bandenboer' ook niet mag vergeten. Ben er zeker van dat er rond Aachen genoeg te vinden zijn. Ik krijg mijn set aan 330€ in Gent, maar moet nog beter kunnen.

GsPep ging ook nog eens horen naar goeie adressen, any news?
Ondertussen zijn de banden naar 360€ gegaan. Crazy.
Via http://www.bandenbox.be kon het goedkoper, maar denk dat Deutschland enige bruikbare oplossing wordt.
:grin: Ninja's Machen Keine Witze !
frederik

Bericht door frederik »

Een paar weken geleden banden laten opsturen (vanuit D) naar mijn adres. Een setje Z6 voor mijn 1200rt. Prijs + verzending voor de set, 217,xx euro.

Ikzelf ga moeten zorgen voor de bandenplaatsing, maar voor een ervaren motorrijder kan dat geen probleem zijn.

Wie doet goedkoper ?
Plaats reactie