J
Kastelentocht Brabant - 19 augustus 2007
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
No problemJ schreef:Even voor alle duidelijkheid. Tis niet dat we met jullie niet willen meerijdengezien we uit Gooik komen, maar de dag voordien zijn we al weg met de moto en de tent naar Koersel (limburg), dus wij zien jullie daar wel in Holsbeek. tot dan
J
P.s. we zijn met velen dus als ge ons ne koffie betaald
vraag dan maar een hele termos
Zal in het vervolg het topic maar eens twee keer herlezen voor ik een vraag stel anders gaat mijn maandloon rap op zijn als ik telkens een tournée génerale moet betalen(s)Campi schreef:Dit soort stoten kan maar op één manier goedgemaakt, nen tournée géneralespoorman schreef:Sorryweer maar half gelezen,excuses.
![]()
![]()
-
Little John
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
ook nog in blijde verwachting(s)Campi schreef:Als alles goed gaat ontvang ik vanavond de Géé Péé Es-file in m'n electronische brievenbus...
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
ACE
Eveneens in blijde verwachting !!!
Het zal aftellen worden vrees ik...
of anders Pc.gecrasht , hopelijk van nie hé
Het zal aftellen worden vrees ik...
of anders Pc.gecrasht , hopelijk van nie hé
Grtz.
Alain
K100 RT '84 => R1100 RT '01 => R1200 RT '06 => R1200 GS '04 => Uit Dienst
in gebruik :
K1600 GT '12
F650 GS Dakar '04 speel kameraadje
" Met de motor verbrassen wij ons geld ... onze vrijheid is het enige wat telt "
Alain
K100 RT '84 => R1100 RT '01 => R1200 RT '06 => R1200 GS '04 => Uit Dienst
in gebruik :
K1600 GT '12
F650 GS Dakar '04 speel kameraadje
" Met de motor verbrassen wij ons geld ... onze vrijheid is het enige wat telt "
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
DaddyCool
- Contacteer:
Om de ongeruste zielen onder jullie te sussen. De GPS route is zojuist de deur uit op weg naar jullie e-mail bus.
Controle is gedaan... buiten onverwachte kermiskoersen, lokale feesten, ondergelopen straten, en wat nen creatieve belg nog allemaal kan verzinnen om de wegen te blokkeren kan de rit gereden worden volgens het geplande traject. (Voor de puntjes-op-de-i-zetters: er zitten een paar werkzaamheden in waar je in het weekend gewoon mag en kan doorheen rijden).
Veel rijgenot en ik hoop jullie zondag talrijk te mogen begroeten bij de start op het kasteel van de Rode Ridder.
Grtz
Marc
PS: zoals gezegd het is een rit van goed 276 km, het gemiddelde ligt niet hoog, dus tijdig vertrekken (ik ben er al vanaf 09:00 u)... en niet te lang lanter fanten onderweg of ge zijt niet voor den donkere thuis!
Controle is gedaan... buiten onverwachte kermiskoersen, lokale feesten, ondergelopen straten, en wat nen creatieve belg nog allemaal kan verzinnen om de wegen te blokkeren kan de rit gereden worden volgens het geplande traject. (Voor de puntjes-op-de-i-zetters: er zitten een paar werkzaamheden in waar je in het weekend gewoon mag en kan doorheen rijden).
Veel rijgenot en ik hoop jullie zondag talrijk te mogen begroeten bij de start op het kasteel van de Rode Ridder.
Grtz
Marc
PS: zoals gezegd het is een rit van goed 276 km, het gemiddelde ligt niet hoog, dus tijdig vertrekken (ik ben er al vanaf 09:00 u)... en niet te lang lanter fanten onderweg of ge zijt niet voor den donkere thuis!
R 1200 GSA '11 Rider
BMW Motor Club Vlaanderen
Lid en Informatica coördinator
-
Iron Gonzo
joepie alles goed ontvangen 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Little John
-
DaddyCool
- Contacteer:
Voor alle duidelijkheid, zij die mij geen e-mail met geldig lidnummer hebben doorgestuurd zijn niet opgenomen in de lijst van de te verzenden routes.
Dus als je een aanvraag hebt gedaan en niets in je postbus ontvangt, stuur me dan nog vlug (op mijn persoonlijk adres vancamp.marc@skynet.be) je lidnummer door.
Grtz
Marc
PS: uw lidnummer hoort niet thuis op het Forum (--> @ACE)
Dus als je een aanvraag hebt gedaan en niets in je postbus ontvangt, stuur me dan nog vlug (op mijn persoonlijk adres vancamp.marc@skynet.be) je lidnummer door.
Grtz
Marc
PS: uw lidnummer hoort niet thuis op het Forum (--> @ACE)
R 1200 GSA '11 Rider
-
Little John
Ikhebproblemen met herberekenen van de route.
rond Ternat om naar het kasteel Ter Linden te rijden maakt hij verschillende verkeerde berekeningen en ik krijg de de gekste dingen als ik probeer mijn herberekende route naar de juiste route te slepen?
Wat zijn de instellingen (voorkeuren) die jullie gebruiken bij het herberekenen?
rond Ternat om naar het kasteel Ter Linden te rijden maakt hij verschillende verkeerde berekeningen en ik krijg de de gekste dingen als ik probeer mijn herberekende route naar de juiste route te slepen?
Wat zijn de instellingen (voorkeuren) die jullie gebruiken bij het herberekenen?
-
sprint
de straat bestaat niet in CNv8 en vroeger, deze straat staat wel op CN v9.J schreef:Ikhebproblemen met herberekenen van de route.
Neem in de eigenschappen van je herberekende route gewoon via punt 2109 en Road weg en dan kan je de route wel berekenen zonder dat stuk straat.
Weet wel dat ze er is en dat je op die plaats ff een stukje moet volgen en af te wijken van je route.
Ben je daar alleen, volg dan gewoon je eigen herberekende route.
Je kan goed zien dat er bij u geen straat te zien is door even de originele route en de track logs weg te doen.
Marnix.

-
DaddyCool
- Contacteer:
@J et al.J schreef:Ikhebproblemen met herberekenen van de route.
Gebruik direct routing daar aan dat kasteel Ter Linden. Dit is een weg die er nog niet op staat op de kaartversies. Verbind Kasteel Ter Linden met waypoint 2109 en dit waypoint met het kruispunt August De Feyterstraat en Van Cauwelaertstraat. Dan moet het wel lukken.
Succes

R 1200 GSA '11 Rider