bluevelvet schreef:Een paar jaar geleden en ik bedoel van voor de GPS heb ik "de mooiste route naar het zuiden"(België-St-Tropez)uit motoren en toerisme gereden en deze is ons toen zeer bevallen.Heeft er iemand deze rit op GPS en zo ja kan deze mij bezorgd worden.De Heer zal u eeuwig dankaar zijn evenals ondergetekende.
Hallo Arnold,
Voor 2008, willen wij ook naar het zuiden op GPS garmin
bluevelvet schreef:Een paar jaar geleden en ik bedoel van voor de GPS heb ik "de mooiste route naar het zuiden"(België-St-Tropez)uit motoren en toerisme gereden en deze is ons toen zeer bevallen.Heeft er iemand deze rit op GPS en zo ja kan deze mij bezorgd worden.De Heer zal u eeuwig dankaar zijn evenals ondergetekende.
Ik heb vooralsnog geen GPS. Is deze route ook in andere vorm te verkrijgen?
Dank bij voorbaat.
trikke
Vanuit Brussel richting zuiden, de zon volgen (daar waar ze 's middags staat) tot je water tegenkomt.
die links hierboven doen niks...
pagina bestaat niet meer...
snif.
Dd
zojuist nog uitgetest en beide links doen het wél bij mij.....de download voor de route gaat zo snel dat je er niks van merkt maar kijk maar eens naar de plaats waar je normaal jer downloads laat binnenkomen.....
en idd , de links op de vorige pagina doen het niet meer maar het ging hier om de mooiste route naar het zuiden en hier op pagina 2 staat er een werkende link....of gebruik de deze :
Ik ben van plan in juni naar corsica te rijden.
Kan iemand me de mooiste route naar het zuiden doormailen, of zijn er nog andere routes die de moeite waard zijn.
Ik heb me net een zumo 550 aangeschaft, dus graag ook op gps.
Tips ivm hotels en routes in corsica zijn ook welkom.