yoo bedankt voor de vele uitleg maar zoals scampi di pampi zegt sommigen kun je echt niet overtuigen
Nee, ik heb wel degelijk de juiste moto gekocht en ik heb hier dus wel degelijk gezegd
Opgelet: Voor de kleine baantjes en bochtjes heeft deze moto meer dan genoeg pk, maar voor lange ritten met veel stoplichten en stops mag er voor mij toch iets meer punch inzitten. Mijn gedacht.
dus als je aan het stoplicht staat en je wilt eens goed doortrekken dan vind ik dat ik toch iets verder in de toeren zou willen gaan iedereen heeft een ander gevoel en ik kijk weinig naar mijn toerenteller en ik vind dat ik de motor iets te vroeg moet verleggen van versnelling 500 of 1000 toeren meer zou volgens mij een verschil kunnen uitmaken om naar mijn gevoel iets vlotter te kunnen optrekken en om soepeler door mijn versnellingen te kunnen gaan.
Ik zit echt als ik eens vlot wil optrekken aan het eind van mijn toerenteller zonder dat ik het gevoel heb dat het zover is en dan begint hij natuurlijk te sputteren. Dus eigenlijk zou ik niet meer pk's moeten hebben maar verder in de toeren willen gaan, een beetje lijk de Tiger van Triumph deze motor heeft de GS in veel testen kunnen verslaan maar ik vind hem niet mooi.
Dus ik wil gewoon niet zo vlug schakelen (ben een luierik) als ik eens vlug wil optrekken.
Nu terug bij het topic, aangezien ik de volledige lijn van Remus op mijn GSA heb zou ik er beter een andere luchtfilter en een powercommander ondersteken, waarom: omdat ik zo misschien een motor heb die iets verder in de toeren kan gaan en meer koppel geeft zodoende ik niet zo vlug moet schakelen of zodoende dat ik merk dat ik aan het einde van zijn versnelling zit zodat ik gevoelsmatig kan schakelen en niet door het kijken naar mijn toerenteller.
yeez groetjes cope,