zumo 550 zegt: “DEZE ACCESOIRE WORDT NIET ONDERSTEUND”

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Werner Von C.
Contacteer:

Re: zumo 550 zegt: “DEZE ACCESOIRE WORDT NIET ONDERSTEUND”

Bericht door Werner Von C. »

Bedoel je dat kompas ?
Da's gewoon het gevolg van een update, nieuwe sottware dus.
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
moh_fan
Contacteer:

Bericht door moh_fan »

Sleetie schreef:Op het bewijs van afgifte staat vermeld dat portkosten ten laste komen van de klant!
Toen ik hem daaromtrend naar vroeg was zijn antwoord: "we kunnen wel een kleine tegemoedkoming doen"
Een kleine tegemoetkoming van zo'n 100% schat ik...? Daar is de verdeler verantwoordelijk voor... in NL toch zeker
Is er geen consumentenrecht in België? Is toch gewoon onderdeel van je garantie?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1200RT LC
suy

Bericht door suy »

[quote="
en geen ruzie meer maken :razz: :lol: :lol: :rabbit: :pig: :alien: :mrgreen: :cyclopsani:
[/quote]
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
Sleetie

Bericht door Sleetie »

Eindelijk Gps toestel terug,

commentaar op de zending: "Update van het toestel"

Enfin vandaag weer eens goed gebruikt en toch niets raars gezien.

Als iemand eens off-road ritjes voor in west vlaanderen heeft liggen.
Heel graag, wil wel eens zien of het duidelijk is om hem Off-road te gebruiken

greetz Sleetie
QFFGS

Bericht door QFFGS »

ik ben momenteel mijn nieuwe GS met de zumo aan het roderen. Alles werkt goed maar ik heb de indruk dat de voeding (rechtstreeks van de batterij) niet werkt.
om te vermijden zonder gps te rijden heb ik nog telkens de gps opgeladen via net. kan iemand me melden wat de gps doet als er voeding is van de batterij van de motor?
momenteel zie ik 1 balkje op de batterij - ik kreeg een melding dat de batterij 'low' is maar verder blijft het energieniveau status quo. Wat me doet vermoeden dat er toch voeding is maar dat de zumo niet geladen wordt tijdens het rijden : correct?
ik heb de draden gemeten aan de ingang van de houder : 12V op 2 van de 4 polen. ik kan geen spanning meten op de contactpunten onderaan de houder.
graag wat feedback zodat ik weet waarnaar ik moet zoeken
thanks
Sleetie

Bericht door Sleetie »

ik ben momenteel mijn nieuwe GS met de zumo aan het roderen. Alles werkt goed maar ik heb de indruk dat de voeding (rechtstreeks van de batterij) niet werkt.
om te vermijden zonder gps te rijden heb ik nog telkens de gps opgeladen via net. kan iemand me melden wat de gps doet als er voeding is van de batterij van de motor?
momenteel zie ik 1 balkje op de batterij - ik kreeg een melding dat de batterij 'low' is maar verder blijft het energieniveau status quo. Wat me doet vermoeden dat er toch voeding is maar dat de zumo niet geladen wordt tijdens het rijden : correct?
ik heb de draden gemeten aan de ingang van de houder : 12V op 2 van de 4 polen. ik kan geen spanning meten op de contactpunten onderaan de houder.
graag wat feedback zodat ik weet waarnaar ik moet zoeken
thanks
heel simpel,
wanneer je het contact af legt moet hij vragen of hij op accu verder moet.
Zerker dat ie goed is aangesloten?
Als je wil kan ik de mijne eens open doen om te vergelijken.
greetz Sleetie
QFFGS

Bericht door QFFGS »

@sleetie,
bedank voor je feedback.
ik heb voeding van batterij naar de stroomconnector dat heb ik kunnen meten. het contact onderbreken heeft geen betekenis aangezien de zumo direct op de batterij is aangesloten. bijgevolg zal hij me (denk ik )niet vragen of ik op accu verder wil.
In de gebruikerhandleiding vond ik dat hij zou moeten opladen bij voeding van de accu van de moto. Dit is niet het geval, dus vermoed ik dat er een onderbreking is tussen de stroomconnector en de bus onderaan het toestel. dat laaste kan ik niet nakijken omdat dit in de behuizing van de mount zit. ik heb ook geen idee hoe ik de spanning op de onderzijde van de mount moet meten. Op 2 kabels geen probleem, maar op al die pinnekes?? ik vrees dat ik moet passen en hulp van garmin of de dealer vragen
Plaats reactie