als uw boitte 3000euro schikt te kosten wel leg 200 euro bij en je hebt 3200euro en voor deze som mijn RS

Moderator: GVN
en dat wil zegendenBen schreef:ohja, de mijne valt niet meer te reviseren...
dat em ne volledige revisiebak nodig heeft...sprint schreef:en dat wil zegendenBen schreef:ohja, de mijne valt niet meer te reviseren...
Fameus cut, maar wel mooi van ze om je je geld terug te geven... En valt die dan niet meer fatsoenlijk te reviseren? Of moet ge weer op zoek naar een nieuwe?denBen schreef:De versnellingsbak die ik heb gekocht van hier een beetje hoger in de topic blijkt zelf ook niet bruikbaar.
Valt regelmatig uit 2e, 3e en soms uit 4e
'k Krijg wel mijn geld terug
('k moet wel naar Amsterdam om mijn geld terug te krijgen)
Tweede versnelling heeft tandje afgebroken, dat tandje is tussen de uitgaande as en de tussenas gedraaid.sprint schreef:bij http://www.boxer-motorrad-shop.de/ geef je uw oude af en neem je een vernieuwde mee.
wat is er eigenlijk mis met uw bak dat hij niet meer te maken valt
Uw maten hebben precies beter gerief....Lijkt mij beter om ene moto te hebben die in orde staat dan 3 waar je aan moet sleutelen en dan toch nog met de trein te moeten..... (GS, EN??, Zijspan...)Concentreer je op ene moto, zet die goed in orde en laat de rest staan tot je wel geld hebt.....denBen schreef:![]()