J-P schreef:Ik ben het helemaal eens met wat je zegt maar hoezo gebruik jij de koppeling? Gewoon trekkende motor houden met lichtjes voetrem is goed hoor, kan zonder koppeling.Muug schreef:
Eh bien, zo nen R1200RT is dus werkelijk wel een lomp ding eh. Topzwaar man!Zelfs om dat spel van zijn zijstandaard rechtop te krijgen moet ge al serieus wringen aan dat stuur
En dan daarmee nen bocht nemen : da's ook iets dat niet al te evident is , azo tegenwringen
En die achtjes, tja, wat kan ik ervan zeggen.... Ge zit precies bovenop den Titanic en dan moet ge dat gekeerd krijgen rond zo'n feloranje ijsschots die ze ook wel eens een kegel plachten te noemen.... Afin, 't ging hoor, 'm keert kort genoeg, maar ge moet er behoorlijk hard aan werken vind ik. En alle vijf minutekes efkes aan de kant gaan staan omdat die koppeling gelijk de pest begint te stinken !
A zo rap oververhit man !
![]()
- Toch even zeggen dat de koppeling niet bij mij stonk, maar bij de eigenaar die vrij lomp omsprong met dat hendeltje links aan 't stuur.
- Ook even melden dat ik - om valschade te vermijden - inderdaad niet tot het uiterste geweest ben. Ik ben dus wel degelijk bezorgd over de gezondheid van het voertuig en de portefeuille van zijn eigenaar.
- Met een politiemotor zou ik ook meteen gekke dingen gaan doen. De kosten zijn immers toch maar voor je werkgever.
greetz,
Muug