Beste, de mijne staat te koop 58500km van 1997 groen met scherm,verw handvaten,2 koffers,tanktas,handbeschermers...verbruik 5,4l
weg wegens aankoop andere fiets GS1200
zie sites: kapaza;;autozone (http://www.autozone.be:80/auto_j2ee/mot ... cale=nl_BE)en autoscout24
grts,
Ronnyb
BMW R1100R // TO DO or NOT TO DO
Moderator: GVN
Re: BMW R1100R // TO DO or NOT TO DO
Laatst gewijzigd door ronnyb op 07 dec 2008, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.
wa japs..r1100r...r1200gs.... Triumph 1200 Expl. 800xrx, R1250gsa
-
TonTon
@ Pima : ben effen gaan kijken op Kapazaa en is een heel mooi aanbod !ronnyb schreef:Beste, de mijne staat te koop 58500km van 1997 groen met scherm,verw handvaten,2 koffers,tanktas,handbeschermers...verbruik 5,4l
weg wegens aankoop andere fiets GS1200
zie sites: kapaza;;autozone en autoscout24
grts,
Ronnyb
Ik zeg super duidelijk!Bob schreef:Wij Belgen hebben de gewoonte om te zeggen : voor 100 Km heb ik zoveel liter brandstof nodig. In Nederland gebruikt men dan weer de maatstaf : met 1 liter brandstof kan ik zoveel kilometers rijden. Om je als Belg een idee te vormen hoeveel je Nederlandse collega dan verbruikt deel je 100 door het opgegeven aantal kilometer. In het aangehaalde voorbeeld is dat 100 gedeeld door 18 en dat geeft (afgerond) 5,56 liter per 100 Km.jakke schreef:Ik wil nu niet den dommerik uithangen, alhoewel ik niet erg slim ben hoor! Maar leg dat eens uit die 1 op 18.MrUfip schreef:Ik rij ongeveer 1 op 18, afhankelijk van de rijstijl
Heb dat al een paar keer gehoord, vooral nederlanders drukken hun verbruik zo uit, maar ik begrijp nog steeds niet hoe je daar toe komt.![]()
Willen de Nederlanders "ons" verbruik omrekenen naar "hun" maatstaf, moeten ze eigenlijk net hetzelfde doen, namelijk 100 delen door het door een Belg opgegeven verbruik. Ik verbruik met mijn RT bvb 5,6 liter per 100 Km. Dat komt overeen met 100/5,6 = 17,86, dus 1 liter brandstof per 17,86 afgelegde kilometers.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk overkomt
Opzoek naar motorcampings/motorhotels in Europa? Kijk dan eens op http://www.motorcamping.eu
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Deel je ervaring met anderen en laat een recensie achter.
Ik heb zelf een R1100R - bwj 2000 - en eigenlijk is dit voor mij de beste bike uit een lange rij ( honda - kawa - triumph )WimLT schreef:Ge kunt, volgens mijn bescheiden mening, geen betere beginners-motor hebben![]()
Een echte alleskunner. TO DO dus
zeker een geschikte bike voor een opstapper .... niet te veel franjes en fantaziekes, gemakkelijk in onderhoud , gemakkelijk te rijden en een kilometervreter ...