OF MOGEN DIT HIER ENKEL POSITIEVE QUOTE'S ZIJN
BMW PECHVERHELPING SERVICE
Een waar gebeurt verhaal 11/09/08.
Plaats van gebeuren : de kustlijn oostwaarts of lands-end ?
Na een vergeefse startpoging om 12:15 u. laat het digitale scherm niets meer zien,
“Klik” is het enige antwoord dat mij te beurt valt, met op onverwachte tijdstippen het alarm dat mijn trommelvliezen laat trillen.
Zadel af... alles zit nog vast aan die + en - van de black box..
Om 12:27 u zal die prachtige geplastificeerde servicekaart zijn dienst voor de eerste maal moeten bewijzen of eerder de ..... achter het 800... nummer.
Na alle checkpoints ivm de eigenaar van het speelgoed meld de 1e madam BMW dat er zeker
Binnen maximaal één uur iemand zich zal ontfermen over het zieke stalen ros, na 3 x gevraagd te hebben welk type ,of het nu een GS was of een R1200 GS of een GS 1200A .
Precies Om 13:33 u. neem ik opnieuw het gratis nr ter harte, wanneer er nu eindelijk... uw nrplaat is ..... jawoel “ ah hebt al ne keer ge.... hij is op een paar minuten van u,
ge staat nog op dezelfde Plaats ? wat dacht je Mijnheer BMW. Ja madam zat daar blijkbaar niet alleen.
Gelukkig schijnt het zonneke aan zee, de wind streelt mijn gedachten hm.... BMW rijden pure fun , UNSTOPPABLE (wat een dynamiek steekt achter dit woord)
Mijn gezicht wordt lichtjes rood, verbrand ?
Om 13:48 u. ben ik zo entousiast om nog eens gratis te mogen bellen “Voor NL druk 1, pour le Fr... app le 2............ met mijn gezicht nog meer verbrand
vertel ik madam BMW (2) dat mijn nummerplaat nog steeds dezelfde is..... of die klucht nog lang gaat duren ?
“ hij (Touring) is al vertrokken uit Westkapelle hoor” ja dat zij uw vriendje daarstraks ook..
Exact om 14:00 u. Komt onze gele tuftuf aan, ik vraag hem meteen of hij panne heeft gehad ?
Kijkt mij vanuit een zonovergoten ooghoek aan en stapt onmiddelijk terug in zijn blik, zijn laptop op het dashbord verlijmt, geeft mij zonder pardon de tijd van oproep ... 13:34 u !
Was precies wat op zijn lange teen getrapt de eerste seconden, buiten dit klein misverstand vriendelijke gast.
Merci Madam BMW nr 1
Ja, menheire ‘k zou daar niet verder mee rijden, die elektronica zou dat niet aanvaarden, nadat de black box was uitgemeten en verschillende pieken voltage ten beste gaf.
Gene zever... dus toch STOPPABLE met een B Box van 17 maanden.
Om 17, 15 stond de depanneur met het stilzwijgend stuk ijzer bij onze dealer.