politie@maasmechelen.be
het e-mailadres van de plaatselijke Politie van Maasmechelen.
En nu massaal mailtjes sturen
PS: Mijn mailtje is reeds verstuurd
Moderator: GVN

ik heb de foto's toegevoegd die ik gekregen heb van MarkJüRgen schreef:BERICHT VAN Meireleire Mark
Op zaterdag 23 april zijn onze 2 motorfietsen gestolen op de parking van Maasmechelen Village.
Volgens de videobeelden is dit gebeurd tussen 14.10h en 14.15 h. Op die beelden zien we een bordeaukleurige motorfiets met passagier toekomen, de passagier rijdt 2 minuten later door met de motorfiets van mijn echtgenote samen met de bordeaukleurige. Na korte tijd komt de motorfiets terug met passagier en rijdt ook met mijn motorfiets weg. Het gaat hier duidelijk om beroeps!
1. BMW R1150RT zilverkleurig
Bwj 16.5.2001
nummerplaat: MKL 216
chassisnr WB10419A91ZE75486
kmstand 88.000 km
Zijkoffers en topkoffer
Aan beide zijden is voor de vermelding "R1150RT" een zwarte klever van een "eland" aangebracht (herinnering aan de Noordkaap)
2. BMW R1150 R Blauw
Bwj 15.3.2002
Nummerplaat: MCF 892
Chassisnr WB10429A12ZF27264
kmstand 24.600 km
Witte richtingsaanwijzers, en klein blauw scherm
Samen met de moto's zijn ook onze helmen gestolen( schubert concept zilver met intercom)
In de koffers van de moto zitten ook nog een GPS Streetpilot III en 2 intercomzendtoestellen.
Misschien heeft iemand iets opgemerkt op de parking of rond de parking (moto's in een camionette zien duwen ???...) Tips die leiden tot opheldering worden goed beloond.
Ik hoef niet te zeggen wat voor een emotionele en financiële ramp dit voor een mototrijder in hart en nieren betekent.
Dank bij voorbaat
Meireleire Mark
Gasmeterstraat 41
9100 Sint Niklaas
03/776.93.23
mark.meireleire@pandora.be
kleine moeite voor mij en voor zo iets heb ik wel wat van mijn webruimte over.JüRgen schreef:Heb ze ook bijgevoegd bij mijn eerste post... bedankt Bart
Wie weet zijn dit wel de daders geweest, laat ons hopenDe onderzoeksrechter in Tongeren heeft dinsdag twee Nederlandse motordieven aangehouden op verdenking van een motordiefstal in Voeren.
De lokale politie van Voeren had het duo maandag rond 16 uur op heterdaad betrapt. De twee Nederlanders verzetten zich hevig tegen hun arrestatie. Twee agenten liepen verwondingen op. Eén van de agenten was werkonbekwaam.
De laatste weken wordt de grensstreek met Nederlands-Limburgs door motorfietsdiefstallen geteisterd. Verder onderzoek moet uitwijzen of het aangehouden tweetal in aanmerking komt voor deze feiten. In de politiezone Maasland werden dit jaar al een negental motordiefstallen opgetekend. Afgelopen weekend verdween aan een winkelcomplex in Maasmechelen een witte Harley-Davidson.
bron: Het Belang van Limburg online