Handvatverwarming is nooit mijn ding geweest , ik wil de "'elementen" rondom mij ten volle proeven om een te zijn en blijven met de omgeving waar ik deel van uitmaak , hoe koud of nat die ook moge zijn .Relax schreef:Ok, tnx.
Voorbije dagen kouwe poot gehad. Handvatverwarming rechts is op verlof naar warmere oorden.
Je kan beter rijden zonder je stuur vast te houden dan een koud GS-stuur met die dunne bedekking. Dat kreng geeft zelf verschrikkelijk veel koude af. Ik rij met duim en wijsvinger rond de gashendel en de drie andere vingers liggen op de remhendel, achter de windkap. Veel beter.
Nog een (kleine) tip: duw je voeten nooit tot vooraan in je laarzen, maar zelfs, tracht ze naar achter te bewegen. Door de lucht tussen je tenen en je tip blijven je voeten aanmerkelijk langer warm. En dat geldt ook voor je pollekes.
Alleen dan heb ik vat op hetgeen er op mij afkomt .
Veklaar me bij deze maar prettig gestoord , maar na 30 jaar bollen werkt mijn "oudstrijdersmentaliteit" nog steeds vrij efficient.
Relax heeft echter wel een punt , hoe meer bazaar je over je leden heen sleurt , hoe groter het risico op afknelliing en daar krijg je gegarandeerd koude voor- of achterpoten van ...