ge kunt niet anders, zelfs als compost is dat niets waardFrans schreef:
Wie wilt dat begraven

J
Moderator: GVN
ge kunt niet anders, zelfs als compost is dat niets waardFrans schreef:
Wie wilt dat begraven
Die banden, ja dat zit er wel in ja. Persoonlijk dacht ik meer aan wat de motorblok aan warmte zal afgeven, en of alles wel porper weg kon, zonder de bestuurder te storen (k1 probleem)Frans schreef:Eén grote bedenking echter, over de banden. Gaan die banden dat met dergelijk motorgewicht en acceleratievermogen wel voldoende lang uithouden om betaalbaar te blijven !
Ik denk dat je daar waarschijnlijk het zwakke punt aanhaalt.
Ofwel gaan ze voldoende lang mee ofwel akelig bij natte wegen.
De ideale band voor zo n zware machine is voor mij nog niet uitgevonden. (cfr K1200LT, Goldwing)
Een reden temeer om voor deze zescilinder te gaan kiezen !Indierock schreef:Erwin !
Eerlijke opinie. Kan me er best in vinden. Heb uw laatste opmerking ook neergepend op Facebook voor 14 dagen.
Deze machine is in vele opzichten té krachtig, té vivant, té ... om er hier enkel in het dichtgereden - en overgecontroleerde Vlaanderen met rond te toeren. Deze motor vraagt naar Duitsland, Frankrijk, ...................................................
Ik zit aan een litertje extrajeunerke schreef: Ik kan alleen maar beamen wat velen onder u hier reeds schreven Fantastische machine met een gemiddeld verbruik van 5.4 l en power in overschot.
Ik zit aan amper 800km.jeunerke schreef:Ondertussen zit er een vogezen tripje van 1300 km op en in totaal al 3000 km mee gereden en ik kan je zeggen ik mis mijne rt niet waar ik toch 80000km mee getoerd had.
Mja, de stop gaat bij mij vrij vertikaal. Maar stoort inderdaad een beetje. Het vullen van de tank zelf gaat vlotter dan in het begin van de 12RT (voordat ik gaatjes boorde)jeunerke schreef:De tankstop gaat niet ver genoeg naar achter open want deze blijft voor de helft over de vul opening hangen en belemerd zo het vrij tanken.
Ik vind ook dat ze het iets stiller hadden mogen maken. Effe ergens discreet aankomen/vertrekken zit er niet in.jeunerke schreef:4)Het geluid van de motor gewoon fantastisch mooi dat orkest maar na meer dan 300km begint dat gegrom toch pijn te doen aan de oren
Je kan de moto zo kopen.jeunerke schreef:c5 vermeld hier dat hij de fullpower gereden heeft graag had ik geweten waar dit was
Toevallig gisteren naar de 1600gtl gaan zien van ne vriend . Km stand 6700 .Als hem met de achterband nog 1000 km doet zalt een succes zijn maar de voorband heeft het percies toch ook hard te verduren. (gekregen).Aan 10000 geraakt hem nooit.Brik schreef:Bij mijn bezoek in Garmisch leek het wel of de 1600 in Duitsland wordt weggeven. Als ik er geen vijftig heb gezien, is het weinig. Allen waren ze zeer tevreden, alleen de levensduur achterband laat de wensen over. Zowel de sportiefste als de meest toeristische rijders haalden een gemiddelde van 6000km met een achterband. Niet voor over te stoefen voor een toermachine van dit kaliber. Momenteel zijn er maar twee bandenmerken die een geschikte band maken. Hopelijk wordt hieraan gewerkt. Met een gemiddelde van 20.000km per jaar zou dit wel eens een zeer dure grap worden.
ik zat het ook net te denken......Danny schreef:Da zijn toch geen vergelijkingen, ne GS1200 met een 1600 luxeketel zescilinder...
Mijn GT staat sinds vandaag op vol vermogenSupermario schreef:Hallo,
heeft al er iemand zijn GT of GTL naar 160pk laten gaan?
Kan het al?
Ennne????....![]()
Grtn, Mario
Ik ben juist de 7.000 km voorbij en de achterband is tot op de draad en de voorste nog 1.000 km alle 2 vervangen zal er gebeuren metzlers road tec liggen er op ik zal de michelins nu eens proberen grtFrans schreef:Eén grote bedenking echter, over de banden. Gaan die banden dat met dergelijk motorgewicht en acceleratievermogen wel voldoende lang uithouden om betaalbaar te blijven !
Ik denk dat je daar waarschijnlijk het zwakke punt aanhaalt.
Ofwel gaan ze voldoende lang mee ofwel akelig bij natte wegen.
De ideale band voor zo n zware machine is voor mij nog niet uitgevonden. (cfr K1200LT, Goldwing)
jeunerke schreef: Ik ben juist de 7.000 km voorbij en de achterband is tot op de draad en de voorste nog 1.000 km alle 2 vervangen zal er gebeuren metzlers road tec liggen er op ik zal de michelins nu eens proberen grt
ik zou da nie gedaan hebben van da vol vermogen, want ge krijgt daar Alzheimer van, ge weet blijkbar nie meer wat je 10 minuten eerder ook al zei.....jeunerke schreef: Met mijne GT6 heb ik vandaag de 7.000 km gehaald en de draad komt door de achterband (metzlers road tec)en de voorste is nog goed voor 1.000 km maar ik zal ze alle 2 vervangen.
Ik ga de michelins eens proberen in de hoop dat...............
Terloops hij stond nog altijd afgesteld op 100pk en heeft vandaag (deze avond) de upgrade gekregen naar 160 pk maar wat een verschil geluid,power maar ook onmiddelijk het verbruik dat de hoogte inging ik ben eens benieuwd of ik het nog kan doen met 5.9 l
Nope, maar één dezer weken ga ik toch eens horen bij de bandenboer wat de mogelijkheden zijn.Supermario schreef: Iemand al een bandenwissel?
Droom rustig verder, dixit de dealer...Supermario schreef:Valbaren zouden voor deze week zijn, het gaat vooruit bij BMW...
Supermario schreef:Valbaren zouden voor deze week zijn, het gaat vooruit bij BMW...
En toch.Sven16GT schreef:Droom rustig verder, dixit de dealer...