Ik had de indruk dat het deze week nog iets te vroeg was. Niet alle bloesem stonden al open, maar met het goede weer dat men deze week en volgend week-end nog voorspelt, zou ik alles op volgend week-end zetten
Route fruitbomen
Moderator: GVN
Ik heb vandaag de Haspengouwroute 2 gedaan en regelmatig het pad gekruist van de Fruitbloesemroute. Deze routes zijn héél goed aangegeven met borden en daar heb je echt geen gps-route voor van doen.
Ik had de indruk dat het deze week nog iets te vroeg was. Niet alle bloesem stonden al open, maar met het goede weer dat men deze week en volgend week-end nog voorspelt, zou ik alles op volgend week-end zetten
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

WIJ HEBBEN DIE LATEN STAAN. WAAR ZOU IK ZE STEKENFox30 schreef:Wat hebben jullie gedaan met die ronde witte borden met rode rand en er onder: "Uitsluitend voor landbouwverkeer en fietsers?"
Eerlijk gezegd zijn mij die niet opgevallen. Volgens mij staan deze zeker niet op de Haspengouwroute
Wat mij wel opviel waren de honderden wandelaars en fietsers die ook op die routes waren, maar ze in omgekeerde richting deden. Met momenten zovéél dat het ambetant begon te worden. 't Was eigenlijk gewoon druk. En ik die dacht dat iedereen aan zee zat
En in Borgloon was het pannekoekenfeest en ... jawel ... gedeeltelijk afgesloten en van de route gedwongen met als gevolg een kleine zoektocht om er weer op te komen.
Ik begin stilaan een hevige haat te ontwikkelen voor evenementen waar men wegen voor afsluit
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

-
TonTon
Haspengouwroute
Groetjes
Fons
Hi Folks,
Wij reden gisteren een combinatie van Haspengouwroute 2, Bloesemroute 2 en daarna nog een stukske Haspengouwroute 1.
Alhoewel de bestanden in mijn gps ingeladen waren, hebben we die halverwege de dag afgezet. Tja, als je besluit van de ene route op de andere over te gaan, dan begint dat ding wel eens raar te doen.
Eigenlijk heb je de gps helemaal niet nodig. De bordjes zijn heel duidelijk opgesteld !
Ik denk dat het vanaf nu het moment is om de routes te rijden. De bloesems waren gisteren al vrij goed open, maar vanaf vandaag, en zeker morgen, zal het werkelijk prachtig zijn.
Vermijd echter om die te rijden in het weekend. Ik las hierboven reeds dat het heel druk is. Gisteren was er omzeggens niemand te bespeuren op de route's. Dat was dus echt plezierig rijden.
Veel rijgenot !
Greetz,
Stelo
Wij reden gisteren een combinatie van Haspengouwroute 2, Bloesemroute 2 en daarna nog een stukske Haspengouwroute 1.
Alhoewel de bestanden in mijn gps ingeladen waren, hebben we die halverwege de dag afgezet. Tja, als je besluit van de ene route op de andere over te gaan, dan begint dat ding wel eens raar te doen.
Eigenlijk heb je de gps helemaal niet nodig. De bordjes zijn heel duidelijk opgesteld !
Ik denk dat het vanaf nu het moment is om de routes te rijden. De bloesems waren gisteren al vrij goed open, maar vanaf vandaag, en zeker morgen, zal het werkelijk prachtig zijn.
Vermijd echter om die te rijden in het weekend. Ik las hierboven reeds dat het heel druk is. Gisteren was er omzeggens niemand te bespeuren op de route's. Dat was dus echt plezierig rijden.
Veel rijgenot !
Greetz,
Stelo
R1200RT
-
carl theeuwes
-
TonTon
Re: bloessem rit
je hebt mailcarl theeuwes schreef:kun je mij ook de bloesemrit doorsturen het is nu de moment
thanx
carlgs@skynet.be