Buiten roest heb ik nog niets aan mijn brommertje gehad en jawel,
ik trek wel wheely's, rij wel tot het rood (zelf tot de begrenzer) haal er uit wat er inzit, ga er mee offroaden, spring er een meter mee van de grond. Dat spel is er voor gemaakt en als het dat niet doet, buiten en iet anders.
J
BMW?????????????
Moderator: GVN
Re: BMW?????????????
't vollek va Gùùk red ùùk........
Ge zou het hem niet aangeven hé voor zo een klein ventje ..ik trek wel wheely's, rij wel tot het rood (zelf tot de begrenzer) haal er uit wat er inzit, ga er mee offroaden, spring er een meter mee van de grond. Dat spel is er voor gemaakt en als het dat niet doet, buiten en iet anders.
ps) opletten nu op expressweg Ninof-Aolst hé ... camera aan tweede lichten meet nu ook de snelheid.
Zag U daar vroeger nog doorstuiven tegen 140 lol
Ja ik heb het gehoord, als het rood is rij ik daar de rechtse straat in en rij daar door het groen weer naar rechts, dus de camera ziet me niet.UpJohn schreef:Ge zou het hem niet aangeven hé voor zo een klein ventje ..ik trek wel wheely's, rij wel tot het rood (zelf tot de begrenzer) haal er uit wat er inzit, ga er mee offroaden, spring er een meter mee van de grond. Dat spel is er voor gemaakt en als het dat niet doet, buiten en iet anders.![]()
![]()
ps) opletten nu op expressweg Ninof-Aolst hé ... camera aan tweede lichten meet nu ook de snelheid.
Zag U daar vroeger nog doorstuiven tegen 140 lol
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/ ... EPI-102625
BMW QUALITY ISSUES
Ik heb tot nu toe geen problemen met mijn GSA maar als het hier openlijk word vermeld, dan is het inderdaad geen zever in pakjes.
Omdat ze niet mee kunnen met de vraag, hebben ze de kwaliteit controle versoepeld of totaal achterwege gelaten en ik denk dat het meer van dat laatste is.
En zo is het bij ieder product dat succes heeft en waar de producent kost wat kost, wil en zal leveren.
Greetz cope
BMW QUALITY ISSUES
Ik heb tot nu toe geen problemen met mijn GSA maar als het hier openlijk word vermeld, dan is het inderdaad geen zever in pakjes.
Omdat ze niet mee kunnen met de vraag, hebben ze de kwaliteit controle versoepeld of totaal achterwege gelaten en ik denk dat het meer van dat laatste is.
En zo is het bij ieder product dat succes heeft en waar de producent kost wat kost, wil en zal leveren.
Greetz cope
Weet wel dat de max snelheid slechts 30/u isbigfoot46 schreef:haté schreef
De ophanging van mijn uitlaat brak af na een iets wilder ritje waar de meeste verkeer drempels genomen werden rechtstaand op de stepjes en aan snelheden waarvoor de drempels niet bedoeld zijn. Toen heb ik ook de fout bij mezelf gezocht, maar het zou niet mogen afbreken om dat je eens wat bultjes neemt aan Hoge snelheid.
Ik heb al eens een boete van 50€ gehad wegens voorsteken op een verkeersplateau (reed wel 50/u!).(en 't was een politievoertuig dat in 1ste versnelling over plateau kroop /reed, dat ik met mijn superieure vering 'voorbijvloog'
I like my bike!!
Ik zal er maar een topic van maken, zodat de meesten onderons het zullen lezen.one-one schreef:interessante poste cope
greetsz cope