was zeer goede band, goede grip ,ook op nat, enkel de levensduur
Als deze ook zo snel slijten,zal ik iets aan mn rijstijl moeten doen (deuh), mss volgende set de roadsmart eens proberen.
voske
Moderator: GVN
Heb deze ook laten plaatsen en ben benieuwd hoelang ze mee gaan,mijn vorige banden(weet begot niet meer welke het warentommeken schreef:Ik heb ook 3 weken in Italie gezeten met de Trailmaxen. Super grip, zowel op droog als nat wegdek, maar slijten als de pest.
Ik heb er ongeveer 5500 km mee gedaan en zowel voorband (zijkanten) als de achterband (volledig) versleten. Ik moet er wel bij zeggen dat we ons laten gaan hebben .
Heb 270 betaald alles in.
Zal de volgende keer toch uitkijken voor een setje die toch iets langer meegaan.

Meer kosten is relatief. Als ik dat per kilometer uitreken is de MPR- reeks veruit de goedkoopste... Ik moet gewoon niks anders meer hebben, bijgevolg ook ergens aan mijn 10de setje bezig...Dirk Pauwels schreef: Volgens Quickly is er een goed alternatief van Michelin, een Pilot road 3 trial geschikt voor de GS'en die het nog beter zou doen van grip en langer zou meegaan, maar kost wel wat meer.