Voor het zomerverlof moet ik wisselen, ... misschien voor deze ...
Ik wil wel eens horen wat de bevindingen zijn.
Iemand deze al uitgeprobeerd ?
Moderator: GVN
Inderdaad...bandenboer had gezegd dat ze binnen de drie dagen zouden binnen zijn, ben vandaag daar geweest en een teleurstelling.dedjutoch schreef:Ik wilde ze 14 dagen geleden bestellen om bij mij er op te leggen! Toen kon Dunlop nog niet zeggen wanneer deze banden leverbaar waren!
Heb dan maar Continental laten opleggen!
Zo te lezen zijn ze nu wel leverbaar....
Waarschijnlijk zal je momenteel nog niemand tegenkomen die deze banden langere termijn gebruikt heeft
Koppel!! schreef:YOO
Allé, 'k ga is luisteren. Alhoewel ik zelf ook banden kan bestellen ga ik is zien bij m'n vaste bandenboer, ik kan ze toch niet opleggen. En om daar telkenmale met banden toe te komen die ik op een ander gekocht heb, doe ik niet graag. Gun diene mens ook iets.
Soit, morgen is bellen en zien wat ze kosten (tov. de Pirelli Scorpion Trail waar ik ook heelt evreden van ben) en zien hoelang 't wachten is.
Grtz, Philip!
ik heb prijs gevraagd.Koppel!! schreef:YOO
Allé, 'k ga is luisteren. Alhoewel ik zelf ook banden kan bestellen ga ik is zien bij m'n vaste bandenboer, ik kan ze toch niet opleggen. En om daar telkenmale met banden toe te komen die ik op een ander gekocht heb, doe ik niet graag. Gun diene mens ook iets.
Soit, morgen is bellen en zien wat ze kosten (tov. de Pirelli Scorpion Trail waar ik ook heelt evreden van ben) en zien hoelang 't wachten is.
Grtz, Philip!
wachten, wachten....ik heb nog nooit op banden moeten wachten....Mijnen bandenboer heeft die gewoon in 't rek staan
Wij ook ,ullen bandenboer heeft dus de meest uiteenlopende keuzes van banden ten allen tijde klaar staan in z'n rekken. Awel, ik ga bij ne kleine zelfstandige,
Yep, al meer dan 15 jaar, en altijd 1ste klas serviceJo De Paepe schreef:Wij ook ,ullen bandenboer heeft dus de meest uiteenlopende keuzes van banden ten allen tijde klaar staan in z'n rekken. Awel, ik ga bij ne kleine zelfstandige,
dag, heb nu twee trailmax achterbanden versleten gereden,telkens vervangen op+-8000km.rob.vanbilsen schreef:Heeft er iemand al een idee hoeveel km's je kan doen met deze Dunlop?
het is een zachtere band dus ik veronderstel dat de km's van de annakee e.d wel niet bereikt zullen worden.
gr rob.
Dan zal ik maar al een nieuw achterbandje bestellen, die van mij heeft er nu +/- 3500 en moet nog een tripke van +/- 6000km doenjos.gs schreef:dag, heb nu twee trailmax achterbanden versleten gereden,telkens vervangen op+-8000km.rob.vanbilsen schreef:Heeft er iemand al een idee hoeveel km's je kan doen met deze Dunlop?
het is een zachtere band dus ik veronderstel dat de km's van de annakee e.d wel niet bereikt zullen worden.
gr rob.
De voorste heeft er nu 9000,zijkanten zijn weg ,het midden van het loopvlak heeft nog een goei 2mm,deze zal vervangen worden volgende week
Mvg jos.gs