Autoloze zondagrit 19 september
Moderator: GVN
Forumregels
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Voor club activiteiten, controleer steeds de laatste wijzigingen op de Officiële Kalender
Re: Autoloze zondagrit 19 september
Nog enkele fototjes.
-
Kurt-Gt 1600
Ach Wimmeke da rempedaal is niet zo erg, is een teken dat je je moto gebruikt hebt om te doen wat hij moet doen.
Ik moet elk sezoen nieuwe topjes onder mijn voetsteuntjes steken, gisteren met nieuwe vertrokken!!! Beter niet gedaan, zijn weeral half weg!!!
Bandjes dezelfde ramp dit jaar, zal mijn 4de achterband deze week maar gaan halen !!!
Ik moet elk sezoen nieuwe topjes onder mijn voetsteuntjes steken, gisteren met nieuwe vertrokken!!! Beter niet gedaan, zijn weeral half weg!!!
Bandjes dezelfde ramp dit jaar, zal mijn 4de achterband deze week maar gaan halen !!!
Kurt-Gt 1600
"Don't drive faster than your guardian angel can fly"
"Don't drive faster than your guardian angel can fly"
Toffe rit,zoals gezegd deze rit maar afgelopen woensdag gedaan en er dubbel en dik van genoten.
Was een toffe clubrit en het weer heeft ook z'n best gedaan.
Dikke merci aan de inrichters van deze rit en...please...nog meer van datte....
Grtz
Geert

Was een toffe clubrit en het weer heeft ook z'n best gedaan.
Dikke merci aan de inrichters van deze rit en...please...nog meer van datte....
Grtz
Geert

En daarom zo jammer dat je ze niet op de dag zélf hebt kunnen doen, héGeert KR schreef:Was een toffe clubrit
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
to WimLT's little second-hand motorshop
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.

WimLT schreef:En daarom zo jammer dat je ze niet op de dag zélf hebt kunnen doen, héGeert KR schreef:Was een toffe clubrit
Ja....had ik zeker en vast willen doen maar vrouwke vroeg,zoals al eerder vermeld,om afgelopen zondag toch bij het gezin te blijven omdat onze tweelingdochterkes de hele week op bosklassen zijn.
Maar morgenavond zijn onze twee tienerkes weer terug thuis en zal ons madam weeral kontent zijn da ze terug thuis zijn.
Ja Wim,da noemen ze "water bij de wijn doen" , in oktober komt de Kurventoer weeral aan en da is weer in het Eifelgebied en die wil ik ni missen,die was vorig jaar ook al zo zalig...
Ja,bij den Duits is het altijd fun
Ik begrijp dat allemaal ten volle, maar ik reken dan ook wel op u om dan ook effe de overnachting mee te pikken samen met onze special guest en organisator MOZES
Ambiance gegarandeerd

Wààr ... dat weet ik nog niet, maar ik vermoed weer aan de start
Ambiance gegarandeerd

Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !

WimLT schreef:Ik begrijp dat allemaal ten volle, maar ik reken dan ook wel op u om dan ook effe de overnachting mee te pikken samen met onze special guest en organisator MOZES![]()
Ambiance gegarandeerd![]()
Mé de MOZES?
Yes,dan wil ik het al ZEKER ni missen
It's a deal
Grtz
Geert