Op dit Forum kan u terecht om samen af te spreken voor een ritje op een zonnige dag,
om samen deel te nemen aan een BMW MC Vlaanderen activiteit
of een bezoek aan een onthaalavond
Deze rit gaat vanuit het vertrekpunt langs vlotte wegen naar de Eifel om even langs Bad Münstereifel te passeren, een mooie stadje met een altstadt omgeven door middeleeuwse wallen om dan verder de “Grüne Hölle” te verkennen, voorbij de Nürburgring. Voor de durver is de Nordschleife vanaf 13:30 uur open en kan je voor € 22.- een rondje rijden.
Op de terugweg nog even een middeleeuws burcht met bijhorende terrasjes bezoeken in Kronenburg om dan in Malmedy op de bekende Place Albert 1° bij een koffie te eindigen.
Deze rit is 280 km lang, op tijd vertrekken is dus de boodschap. 10 uur is dan ook het laatste uur van vertrek. De GPS route zal zoals gebruikelijk via de ledenzone te downloaden zijn en het roadbook zal voor de geïnteresseerden op de vertrekplaats klaar liggen.
Ik zie die rit wel zitten ! Op de (uitgeregende) Promotietrip na heb ik nog geen enkele rit van de Club gereden dees jaar ... .
Maar een rondje Nordschleife zal ik niet rijden met mijn GS. Had ik een S 1000 RR, dan wel ! En gaarne zelfs !
Bij weertje mag men mij verwachten aan Taverne De Pauze in Tongeren.
R 1200 GS K50 MJ 2015 Frozen dark blue metallic (since October 3 2014 ... )
R 1200 GS K25 MU 2008 Silver grey met.(September 2008 - September 2014)
R 1200 GS K25 MJ 2005 Ocean blue metallic (September 2004 - september 2008)
K 75 RT 1993 (ex-police, since August 2007)
Yep,
naar jaarlijkse gewoonte zakken we ook af naar de Eifel
Dit is een rit die ik voor geen geld ter wereld wil missen.
Er moet al iets zeer ernstig gebeuren om mij thuis te houden
Zoals gezegd bij TT géén afwijkingen, bij Garmin echter wél
Met de nieuwe kaartversie (2011.2) heb je in Bad Munstereifel een serieus probleem ! De groene route is de originele, de rode de gedupliceerde - herberekende en die is met geen stokken op die groene te trekken ! ! ! Mag je nog zoveel viapunten bijplaatsen als je wil ! Zal weer een kaartfout zijn veronderstel ik. Bij versie 2011.1 moest je al 3 extra viapunten zetten om ze langs daar te dwingen, maar nu helpt er geen lievemoederen meer aan.
Het énige dat ik kan bedenken is uiteraard Direct routing, maar dan mag je dus zeker niet herberekenen in het toestel !
Bist Du nicht glücklich und fühlst Dich nicht wohl, pack' Deine Sachen und fahr' nach Tirol !
Ich sitze hier und trinke Bier und wäre doch so gern bei dir ! Großes Sehnen, großes Hoffen, kann nicht kommen, bin besoffen.
Heb wel zin om een toerke Eifel te doen om af te kicken van de Dolomieten, maar zit met een enorme Italiaanse bronchite!
Zal dus moeten passen. Have fun guys!
WimLT schreef:Met de nieuwe kaartversie (2011.2) heb je in Bad Munstereifel een serieus probleem !
Zet eens u-bochten vermijden uitgevinkt, zal dan wel lukken.
Die afslag wordt aanzien als U-bocht en die zal waarschijnlijk te vermijden zijn in je instelling.
@WimLt:
Truktje met die voetgangerviapunten is al zo oud als de straat .....heb je er trouwens iets van gemerkt op de Wunderlich-rit, zelfde plaats en dezelfde truuk in MS toegepast.