Neem eens een kijkje op de website van Touratech, daar hebben ze deftige houders voor TT , incl. met vergrendeling met sleutel als ik me niet vergis.
Was de zumo-navigatie zo'n ramp?

Moderator: GVN
Ja Kris ...een echte ramp, mijn 2 vrienden hadden elk een zumo de ene een 550 en de andere een 660kulens schreef:Dag Ronny,
Neem eens een kijkje op de website van Touratech, daar hebben ze deftige houders voor TT , incl. met vergrendeling met sleutel als ik me niet vergis.
Was de zumo-navigatie zo'n ramp?Ik vertrek morgen naar ITalië met de motor, heb dus mijn Zumo nog nodig wegens geen ander alternatief. Maar 'k heb mijn tomtom op mijn iphone met oortjes in m'n zak steken, kwestie van dan toch hopelijk wat juiste correcties te krijgen... We zien wel hoe het afloopt...
Ik veronderstel dat jij aandelen hebt, want daar ligt het bij de meesten dus ab-so-luut NIET aan. Wel het gedroomde antwoord van de fabrikant, natuurlijk. De software kàn en de kaarten je persoonlijk niet eens manipuleren en daar wringt gewoon het schoentje. Die blijkt zo amateuristisch gemaakt dat er telkens legio bugs en abnormaliteiten inzitten. Maar uiteraard is het de STOMME klant die er weer niks van kentHunter6 schreef:Niemand zal toegeven dat hij/zij niet zo handig is om met zo'n apparaat goed om te kunnen gaan. En deze mensen proberen vervolgens de hele wereld te overtuigen dat het toch echt niet aan hun ligt![]()
Jo De Paepe schreef:Yep ,
hier een tevreden Garmin gebruiker al meer dan 12jaar (Emap,GpsV,streetpilot 3, Zumo 550)Best wat ik ooit gehad heb , stukken efficienter zelfs dan Domdom.
Toestel heeft me nog nooit in de steek gelaten. Werkt zelfs stukken accurater dan een ingebouwde Auto Gps van Becker.
Ik vind het een beetje kort door de bocht om het zomaar als rommel te bestempelen .
Leer eerst eens deftig je toestel te gebruiken en leer met de routing software werken op je computer . Dus blijven oefenen
Absoluut wel, maar zo'n kaart kostte 20 frank (0,50 €)Dirk Pauwels schreef:Reden jullie vroeger op kaart of roadbook dan nooit verkeerd, was het dan ook de kaart of de roadbook die rommel was?
En wat doen we daar concreet aan? Liggen klagen op het BMW forum? In de hoop dat de mensen van Garmin meelezen of zoWimLT schreef:Absoluut wel, maar zo'n kaart kostte 20 frank (0,50 €)Dirk Pauwels schreef:Reden jullie vroeger op kaart of roadbook dan nooit verkeerd, was het dan ook de kaart of de roadbook die rommel was?![]()
Trouwens van A naar B rijden op de Snelste manier, dat kan zelfs een Medion uit den Aldi perfect. Mogen we dat dan a.ub. ook verwachten van het GROTE Garmin zonder telkens weer véél te vroeg van de snelweg gestuurd te worden
Wel èrg jammer dat die schuif niet op je toestel staat, hést1100 schreef:Met het gevolg dat als je die schuif in de voorkeuren van routebepaling in mapsource dus volledig naar rechts zet (links is voorkeur voor snelweg en rechts is voorkeur voor kleinere banen. Dus gewoon die schuif 2à3 stappen naar links schuiven en het probleem lost zichzelf op.Computers kunnen nu eenmaal niet nadenken.
leuke topic ik haal er even een bakje koffie bijJohn schreef:Zeg zagevent(en)
Ja, want jij had totaal gèèn probleem met uw reis laatst naar Hongarije of naar waar het ook weer was, héJohn schreef:Zeg zagevent(en)