Herfstaanbieding Reflectors voor BMW
Moderator: GVN
Ik heb de stickers gekocht bij Lex van RSE in Tessenderlo, komt ook af en toe op het forum, LEX.Vordr schreef:Waar hebt ge ze gekocht ? En hebt ge ze zelf gekleefd ?
Want gegarandeerd zal ik weer iets verknoeien als ik er met m'n fikkels aankom.
Ik ben zo ene met 2 linkerhanden ZONDER duimen !!
De stickers zijn vrij makkelijk te plaatsen en is zelfs voor niet handige mensen geen echt probleem.
De stickers moeten onder water gedompeld worden en het te kleven oppervlak wordt, na vet en stofvrij te maken, ook bevochtigd.
Als je de stickers er dan opkleeft kan je ze nog vrij makkelijk positioneren.
Als ze op de gewenste plaats hangen, moet je door middel van een bijgeleverde spatel het water en de luchtbobbeltjes vanonder de stickers wrijven.
Zoals je ziet op de foto, hangen ze bij mij ook niet echt perfect.
Het is echter zo dat de stickers overdag niet opvallen. En als er ene zijn lichten opschijnen gaat die zijn eigen niet afvragen waarom dat de ene sticker mischien 3 mm lager hangt dan de andere.
Ik weet niet van waar je precies bent, maar als je er koopt wil ik je wel helpen om ze te kleven.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Ik heb ze bij BMW MotorRAD in St-Martens Latem in de toonzaal al zien hangen in verschillende uitvoeringen, voor verschillende Beemer-types.Vordr schreef:Waar hebt ge ze gekocht ?
Ik dacht dat ook Bikes & More in Temse ze in huis heeft.
Is da nie ambetant als ge autostop moet doenVordr schreef:Ik ben zo ene met 2 linkerhanden ZONDER duimen !!
Greetz,
P@trick
R1250GSA '23 triple black, Navi V, Zumo XT, Garmin Express en Basecamp on
(alive since 1960, biker since 1996, beemer since 1998, member since 2005)
P@trick
Heb de mijne via het internet bij Motorvizi (NL) besteld voor 32 EUR
http://www.black-scotchlite.com/
http://www.black-scotchlite.com/
-
Iron Gonzo
die gs print in de klevers aan de tank vind ik wel mooi gedaan 
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
nog in verband met reflecterende strips...
... ik was net in 't boekje van mijn Sys-5 helm aan't lezen, en op de laatste pagina stond iets merkwaardigs te lezen : de in Frankrijk leverbare BMW Systeemhelm-5 is conform norm ECE R 22/05 en is van extra reflecterende stickers voorzien.
Dan vraag ik me af waarom BMW dit veiligheidsverhogende aspect niet toepast op de helmen die elders in Europa verkocht worden.
... ik was net in 't boekje van mijn Sys-5 helm aan't lezen, en op de laatste pagina stond iets merkwaardigs te lezen : de in Frankrijk leverbare BMW Systeemhelm-5 is conform norm ECE R 22/05 en is van extra reflecterende stickers voorzien.
Dan vraag ik me af waarom BMW dit veiligheidsverhogende aspect niet toepast op de helmen die elders in Europa verkocht worden.
Greetz,
P@trick
P@trick
Omdat die zijreflectoren op de helm enkel in Frankrijk verplicht zijnp a t r i c k schreef: Dan vraag ik me af waarom BMW dit veiligheidsverhogende aspect niet toepast op de helmen die elders in Europa verkocht worden.
voor de fransmannen ( en niet voor andere motorrijders)
Stel dat ze die bij elke helm zouden steken, moeten ze
Harald schreef:Omdat die zijreflectoren op de helm enkel in Frankrijk verplicht zijnp a t r i c k schreef: Dan vraag ik me af waarom BMW dit veiligheidsverhogende aspect niet toepast op de helmen die elders in Europa verkocht worden.
voor de fransmannen ( en niet voor andere motorrijders)
Stel dat ze die bij elke helm zouden steken, moeten ze
- minder winst opstrijken of....
- de prijs verhogen
Hoeveel zou zo'n sys-5 bij onze zuiderburen kosten ?
Greetz,
P@trick
P@trick