Vandaag met de motor....hmmm
Moderator: GVN
Re: Vandaag met de motor....hmmm
Is het momenteel goed te doen om te rijden?
Ben aan het twijfelen of ik morgen met de moto of met m'n koekenblik naar het werk zou gaan
Ben aan het twijfelen of ik morgen met de moto of met m'n koekenblik naar het werk zou gaan
-
Relax
't Is droog en da's het voornaamste. Gewoon opletten voor binnenkant bocht waar naast de baan een plas ligt. Wordt opengereden door 4-wielsklunzen en de straat ligt er dan spekglad bij.
I respect your opinion. But I don't give shit.
heb vandaag in sneeuwbui gezeten tussen Brussel en Leuven.Relax schreef:'t Is droog en da's het voornaamste. Gewoon opletten voor binnenkant bocht waar naast de baan een plas ligt. Wordt opengereden door 4-wielsklunzen en de straat ligt er dan spekglad bij.
J
't vollek va Gùùk red ùùk........
-
Relax
Had dan via Antwerpen gereden.
Het is best te doen om te rijden, geen enkel probleem gehad vandaag nog vorige week of de week daarvoor.
Gewoon hardcore en ervoor gaan.
PS; ik rij met een K1300R, geen bescherming dus, ik heb enkel de verwarmde handschoenen en geen kou.
PS; ik rij met een K1300R, geen bescherming dus, ik heb enkel de verwarmde handschoenen en geen kou.
Bones heal, chicks digg scarves and glory lasts forever!!
Yamaha XJ750, KAWA Z750, K1300R
sowieso is het te doen, het is altijd te doen behalve in sneeuw en ijs.BRONCO30 schreef:Het is best te doen om te rijden, geen enkel probleem gehad vandaag nog vorige week of de week daarvoor.
Tegen de kou kan je u kleden, tegen de warmte daarentegen.
J
DAS ZEKERS!!!!J schreef:sowieso is het te doen, het is altijd te doen behalve in sneeuw en ijs.BRONCO30 schreef:Het is best te doen om te rijden, geen enkel probleem gehad vandaag nog vorige week of de week daarvoor.
Tegen de kou kan je u kleden, tegen de warmte daarentegen.
J
Dan toch maar besloten om de moto te nemen.Troyke schreef:Is het momenteel goed te doen om te rijden?
Was -4°C op moment van vertrek maar wegdek was heel goed berijdbaar.
Inderdaad, het is niet dat het geregend of gesneeuwd heeft.
Mooi droog gevroren, natuurlijk altijd opletten voor de rijmplekken en de witte lijnen.
Mooi droog gevroren, natuurlijk altijd opletten voor de rijmplekken en de witte lijnen.
tegen de warmte kan ik me toch ook kleden, met mijn hyperkewl vest 
Wa vest Bommelaar? Was da veur iet?
Ps hierjuist -1 en aan het regenen. Was blij dat ik bijna thuis was.
J
Ps hierjuist -1 en aan het regenen. Was blij dat ik bijna thuis was.
J
-
Relax
http://www.demotorsite.be/content/blijf ... -hyperkewl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
adjuvo
Ik weet niet wie mijn posting van gisteren heeft verwijderd of wat er is misgelopen , maar mijn reactie stond er gisteren wel degelijk en nu niet meer ....
Naast alle randbemerkingen waarschuwde ik voor de komende regen van vandaag op een bevroren ondergrond .
Het resultaat mag er zijn , sedert een uur is elke druppel water automatisch omgevormd tot ijs in de buurt van Ternat .
Ik ben net thuis , ik hoop dat Troyke ook thuis is geraakt want diegene die mijn waarschuwing van gisteren mogelijks zo nodig diende te verwijderen zit in alle andere gevallen met een echt probleem indien dit forumlid hierdoor de miserie werd ingejaagd ...
Wie het schoentje past .... zat vandaag waarschijnlijk in een van de autos die ik in de file ben tegengekomen .
P.S. Troyke : Alles kits man ?
Naast alle randbemerkingen waarschuwde ik voor de komende regen van vandaag op een bevroren ondergrond .
Het resultaat mag er zijn , sedert een uur is elke druppel water automatisch omgevormd tot ijs in de buurt van Ternat .
Ik ben net thuis , ik hoop dat Troyke ook thuis is geraakt want diegene die mijn waarschuwing van gisteren mogelijks zo nodig diende te verwijderen zit in alle andere gevallen met een echt probleem indien dit forumlid hierdoor de miserie werd ingejaagd ...
Wie het schoentje past .... zat vandaag waarschijnlijk in een van de autos die ik in de file ben tegengekomen .
-
patrick k100
deze middag de motor toch maar buiten gehaald met dat mooi zonnetje.tegen half zeven ging ik sluiten en wa zien ik :regen.mijn mooi maschientje vies en vuil ,kan weeral beginnen met poetsen.was wel even wennen in die regen voelde me redelijk onveilig maar ja al ganse tijd geleden he.moet allemaal nog terug gewoon worden.
R1200GS-K100RT-Peugeot 407SW
Net terug van een wandeling met de woef en inderdaad alle druppels veranderen hier in ijs op de straat...
Een X6 net een klein misrekeningske zien maken...
De man stapte uit en bloosde gelijk ne stek witloof... geen motorweer hier op den ogenblik, errrg verraderlijk
Een X6 net een klein misrekeningske zien maken...
De man stapte uit en bloosde gelijk ne stek witloof... geen motorweer hier op den ogenblik, errrg verraderlijk
Bedankt voor de bezorgdheid.adjuvo schreef:Ik ben net thuis , ik hoop dat Troyke ook thuis is geraakt want diegene die mijn waarschuwing van gisteren mogelijks zo nodig diende te verwijderen zit in alle andere gevallen met een echt probleem indien dit forumlid hierdoor de miserie werd ingejaagd ...
Ben in ieder geval veilig thuisgekomen, wel regen gehad van Wauthier-Braine tot in Ternat
Mijn snelheid en rijgedrag waren uiteraard aangepast aan deze situatie.
peis niet dat iemand dat weggedaan heeft, waarom zouden ze ook.
Ik ben thuisgekomen met de motor zonder brokken, maar zou er geen half uur langer moeten over gedaan hebben. pffff, dat is weeral eens geluk
J
Ik ben thuisgekomen met de motor zonder brokken, maar zou er geen half uur langer moeten over gedaan hebben. pffff, dat is weeral eens geluk
J
-
adjuvo
Troyke schreef:Bedankt voor de bezorgdheid.adjuvo schreef:Ik ben net thuis , ik hoop dat Troyke ook thuis is geraakt want diegene die mijn waarschuwing van gisteren mogelijks zo nodig diende te verwijderen zit in alle andere gevallen met een echt probleem indien dit forumlid hierdoor de miserie werd ingejaagd ...
Ben in ieder geval veilig thuisgekomen, wel regen gehad van Wauthier-Braine tot in Ternat![]()
Mijn snelheid en rijgedrag waren uiteraard aangepast aan deze situatie.
-
adjuvo
Ik gun hen het voordeel van de twijfel , maar als zoiets dan toch gebeurt stuur dan een pb naar de originele poster , niet dan dat weer zonodig hoeft volgens de forumregels , maar het komt het onderlinge vertrouwen ten goede langs weerszijden .J schreef:peis niet dat iemand dat weggedaan heeft, waarom zouden ze ook.
J
just my 2 cents en bij deze gedaan met zagen , Troyke is thuis , J is thuis en ... ik uiteindelijk ook .
Ja, deze avond 17u stond ik ook even te kijken dat het regende. Maar thermometer claimde dat het anderhalve graad was en niks glattigheid gevoeld.
Ander verhaal omstreeks 22u. Heb mijn leraar van de avondschool naar huis gevoerd, want met zijn chopper was het niet te doen
.
Ander verhaal omstreeks 22u. Heb mijn leraar van de avondschool naar huis gevoerd, want met zijn chopper was het niet te doen
Bij zonnig weer is het met een chopper toch ook niet te doen? Is het uberhaupt met een chopper ooit te doenwooter schreef: met zijn chopper was het niet te doen.
J
Slijmbal...... extra punten sprokkelen ....wooter schreef:.......... Heb mijn leraar van de avondschool naar huis gevoerd, want met zijn chopper was het niet te doen.
Tegen een uur of 7 was het gisterenavond bij ons -2. Het was met de beentjes open bompa stijl door de bocht. Hier en daar serieus gladde plekken maar de moto is gelukkig (zij het maar net) recht gebleven.
Deze morgen schuift zowat de hele straat naar beneden, dus wordt het werken van thuis uit.
Deze morgen schuift zowat de hele straat naar beneden, dus wordt het werken van thuis uit.
Ik ben ook veilig thuis geraakt gisteren, niks glad gevoeld, tegen 22Hr begon het hier (noord-limburg) ook fijn te regenen tijdens de vrieskou.
Gelukkig heb ik vandaag een dagje verlof dat ik er niet door moet, wist niet dat het nog ging regenen.
Gelukkig is iedereen veilig thuis geraakt.
Gelukkig heb ik vandaag een dagje verlof dat ik er niet door moet, wist niet dat het nog ging regenen.
Gelukkig is iedereen veilig thuis geraakt.