Ik heb nu mijn rally pak 2 iets minder dan een jaar oud.
Rood met die andere kleur je weet wel.
Goe vuil, tijd om te wassen.
Produckt gekocht bij bmw dealer (NIKWAX ) wasmiddel voor waterafstotende textiel.
Pak helemaal uiteen binnenstebuiten gedraaid op 30 graden zacht program niet zwieren en nat opgehangen
Resultaat even vuil eruit als er in ????????
En het ergste van al moto papieren staken er nog in
Oplossingen AUB
1200 GS THE BEST
XT600E
CHIWAWA
Het leven is te kort om met een saaie
moto te rijden.
Euh, mijn oplossing, vuil laten, 'k krijg 't er ook niet meer uit, en mijn broek heb ik al drie/vier keer gewassen, en ze is nog altijd even vuil
Anderzijds, pfff, don't care, is mijn broek, en 't zal me een worst wezen dat ze wat vuil is
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Zelfs dat helpt niet Bartje, been there, done that
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
suy schreef:
En het ergste van al moto papieren staken er nog in
Een maat van mij heeft zijn pak in de nieuwkuis gedaan en hij rijdt nu rond met een oranje broek
Ik heb al vanalles geprobeerd maar heb er mij bij neergelegd dat dat vuil er niet meer afgaat. Roet van de uitlaatgassen zet zich af tussen de plooien van het pak. Niet proper te houden volgens mij, maar ik zit er niet minder graag van op mijne moto.
@ Koppel: Bought the movie
Heb nog het vorige pak Ralley 1 gehad en was daar redelijk tevreden over. Waste het wel vaker dan jullie hier aanhalen zulle. Om de 3 à 4 weken werd het toch wel gewassen. De broek zelfs om de week want geurtjes zijn niet echt aan mij besteed. Swat de kleuren (ja 't was ook ne rooie) bleven behouden. Heb ondertussen wel het nieuwe pak (Ralley II pro - zwart) aangekocht en de kleuren blijven eveneens behouden, als je het geregeld wast natuurlijk.
Ik heb net mijn Atlantis pak gewassen. Goretex en alle protectoren verwijderd en gans de boel in de wasmachine op 30° met de speciaalreiniger van Herr BMW.
Resultaat : een prachtig donker en proper Atlantis pak.
suy schreef:En het ergste van al moto papieren staken er nog in
Oplossingen AUB
Euhhh ..... moto papieren er in't vervolg uit doen
moto papieren in een stevig plastiek zakske dat vacum is getrokken doen
voor zoveel keer je ze maar boven moet halen (ieder jaar 1 keer om er de nieuwe verzekering in te dumpen)
Hey, Heb zelf het rallye 2 pak (rood) - nu zo'n 3 jaar denk ik. Doe het 1 à 2 keer per jaar naar de droogkuis (heel moderne firma en hier bij ons bekend voor de "moeilijke gevallen". Is altijd zeer zwart als ik het binnenbreng en is altijd zeer proper als ik het ga halen. Dacht de laatste keer 23 euro betaald te hebben voor het volledige pak (inclusief de binnenkledij) en de plastieken rugomslag.
R 1200 GS Adventure .....probably the best motorcycle of the world ....